آفتاب

نماینده مردم کرج:مسئولین مشورت را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند

نماینده مردم کرج:مسئولین مشورت را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین برای پیشبرد اهداف استان باید با متخصصان و صاحب‌نظران مشورت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمد جواد کولیوند در مراسم معارفه استاندار جدید البرز که با حضور ائمه جمعه استان البرز، مسئولین دستگاه‌های خدمت‌رسان، وزیر کشور و استاندار سابق البرز در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، طی سخنانی اظهارکرد: ویژگی‌ها و پتانسیل‌های منحصر به فرد استان البرز فعالیت مضاعف مسئولین و مدیران را می‌طلبد.

وی افزود: اگر مسئولین بتوانند از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند گام مهم و اساسی در راه توسعه استان و به تبع آن توسعه کشور برداشته‌اند لذا باید با تفکر و برنامه‌ریزی مسیر بهره گیری از توانایی‌های البرز را بیش از پیش فراهم آورند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت بودجه و اعتبارات دولتی اتکا به بخش خصوصی و پتانسیل‌های داخلی استان ضرورتی انکارناپذیر است، بنابراین باید شرایطی را فراهم کنیم که بخش خصوصی با امنیت خاطر به سرمایه گذاری در البرز اقدام کنند.

وی ادامه داد: نگاه ویژه به کشاورزی و صنعت رونق اقتصادی استان را به دنبال دارد لذا باید سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در این هدایت کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین استان البرز باید با مدیریت جهادی منابع استان را به سمت برنامه‌های اولویت‌دار و هدف دار سوق دهند؛ چرا که بسیاری از این برنامه‌ها از جمله توسعه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و پروژه های زیرساختی از جمله آزادراه همت به برنامه‌های کلان کشوری گره خورده است.

وی در ادامه از اقدامات استاندار سابق البرز تشکر و قدردانی کرد و خطاب به استاندار جدید گفت: مسئولین از جمله استاندار محترم البرز باید مشورت با نخبگان و متخصصان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد چرا که اگر مشورت وجود نداشته باشد نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود و کارها دچار دور باطل می‌شوند.

کولیوند وجود برخی نقایص در برنامه‌ریزی‌ها را ناشی از عدم مشورت با متخصصان دانست و افزود: کاستی‌های مشاهده شده در برخی فعالیت‌های مسئولین از عدم مشورت‌ها نشات می‌گیرد، مسئولین باید بدانند که هیچ انسانی وجود ندارد که به همه مسایل اشراف داشته باشد و مشورت نشان دهنده نبوغ انسانی است که از تفکر جمعی برای رسیدن به اهداف استفاده می‌کند.

انتهای پیام

کد N306713

وبگردی