آفتاب

سردار آزمون: در اولین تجربه‌ام بدون استرس بازی کردم

سردار آزمون: در اولین تجربه‌ام بدون استرس بازی کردم

بازیکن تیم ملی از اینکه برای اولین بار تجربه بازی در تیم ملی بزرگسالان را داشته و امیدوار است که در آینده موفق باشد، گفت: حس بسیار خوبی داشتم و بدون استرس برای تیم ملی ایران بازی کردم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سردار آزمون با بیان این مطلب گفت: اولین تجربه بازی ام در تیم ملی فوتبال بزرگسالان بود و امیدوارم که کادر فنی از عملکردم رضایت کامل داشته باشد. حس خوبی داشتم و کارهایی که کی روش گفته بود را بارها مرور کردم تا در دیدار برابر مونته نگرو بازی خوبی به نمایش بگذارم. البته تا زمانی که گل نزنم از خودم راضی نیستم اما سعیم بر این است که بازی خوبی داشته باشم.

وی درباره دیدار ایران و مونته نگرو گفت: بازی خوبی بود. ساختار دفاعی خوبی داشتیم و مطمئن تر نسبت به مسابقه بلاروس، بازی کردیم. کادر فنی از ما خواسته بود در مرحله اول گل نخوریم. ضمن اینکه از لحاظ تکنیک، دفاع و برنامه های دیگر باید همه را در زمین اجرا می کردیم که این عمل رخ داد. امیدوار هستیم که در بازی بعدی علاوه بر اجرای نکاتی که کادر فنی اعلام کرده، بتوانیم گل هم به ثمر برسانیم.

وی در پایان درباره تمرینات و مسابقات جام جهانی و عملکردش در این رقابتها گفت: قطعا طبق دستورات کی روش در تمرینات و بازیهای دوستانه پیش می رویم تا در جام جهانی موفق باشیم. جوان هستم و با انگیزه و اگر جزءو بازیکنان انتخابی به برزیل باشم بی شک بهترین بازی ام را به نمایش خواهم گذاشت.

انتهای پیام

کد N306649

وبگردی