آفتاب

بکن باوئر: آلمان تنها رقیب برزیل در جام جهانی است

بکن باوئر: آلمان تنها رقیب برزیل در جام جهانی است

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان می‌گوید برزیل مدعی اصلی قهرمانی است. او همچنین عنوان کرد آلمان تنها تیمی است که می تواند برای برزیل مشکل ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی 2014 برزیل تقریبا دو هفته دیگر آغاز می‌شود و سی و دو تیم حاضر در این رقابت ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.

فرانتس بکن‌باوئر، ستاره سابق تیم ملی آلمان درباره ارزیابی خود از جام جهانی 2014 گفت: من بازی‌های برزیل را در جام جهانی 2013 دیدم. آنها تیمی خوب و سازماندهی شده هستند و بازی های خوبی از خود نشان دادند. مطمئنم برزیل در جام جهانی نیز مانند جام کنفدراسیون ها بازی های خوب خود را تکرار خواهد کرد. البته به نظر من تنها تیمی که می تواند برای برزیلی‌ها دردسر ایجاد کند، آلمان است.

بکن‌باوئر در ادامه گفت: همیشه هر تیمی که جام کنفدراسیون‌ها را فتح کرده در سال بعد نتوانسته در جام جهانی به قهرمانی برسد. اگر این موضوع را کنار بگذاریم برزیل شانس نخست قهرمانی در جام جهانی است. تاریخچه جام جهانی به ما می گوید که برزیلی ها مدعی نخست قهرمانی هستند که توانستند 5 بار به قهرمانی برسند.

ستاره سابق تیم ملی آلمان که به عنوان بازیکن و مربی قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است در پایان گفت: بازیکنان خوبی در تیم آلمان حضور دارند. شواین‌اشتایگر، مسوت اوزیل، مانوئل نویر، ماریو گوتسه و مارکو رویس همگی بازیکنان بزرگی هستند که می توانند در جام جهانی بدرخشند. همه این بازیکنان محصول آکادمی های فوتبال هستند و نشان از ظرفیت بالای پرورش بازیکن در آلمان دارد.

انتهای پیام

کد N306647

وبگردی