آفتاب
رئیس کل دادگستری استان قزوین:

مردم خواهان خدمات مطلوب از دستگاه قضایی هستند

مردم خواهان خدمات مطلوب از دستگاه قضایی هستند

قزوین با حضور معاون راهبردی قوه قضائیه به عنوان پایلوت کارگاه آموزشی برنامه راهبردی این قوه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، کارگاه آموزشی دو روزه روش برنامه ریزی راهبردی دادگستری استان با حضور معاون راهبردی قوه قضائیه٬ ادارات کل و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان آغاز به کار کرد.

جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: استان قزوین به عنوان پیش‌گام در برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه در بین استا‌ن‌های کشور اقدام کرده است که این به معنی نداشتن نقشه و هدف در دادگستری استان تا به امروز نیست بلکه ما هر ساله برنامه و نقشه راه مکتوب داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: با وجود تلاش‌های بسیار در دادگستری استان و حجم سنگین کاری، همچنان نگاه‌های مردمی و مطالبه‌ای در راستای خدمات مطلوب از دستگاه قضا وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: مردم خواهان خدمات مطلوب از دستگاه قضایی هستند که امید است با تدوین برنامه راهبردی، تغییر و تحولی در فرآیند امور کاری دادگستری استان و سازمان‌های تابعه ایجاد شود.

انصاری با اشاره بر حاکمیتی و عملیاتی بودن دستگاه قضایی و نقش برنامه ریزی در این دستگاه افزود: در دادگستری‌ها کمتر شاهد برنامه‌ریزی به صورت مجموعه بودیم و این کارگاه فرصت مناسبی برای مدیران استانی قوه قضائیه در جهت منطبق کردن اقدامات با خواسته‌های ریاست قوه قضائیه است.

انتهای پیام

کد N306644

وبگردی