آفتاب
رئیس سازمان اوقاف:

باید از تمام ظرفیت‌های جامعه برای ترویج مفاهیم قرآنی استفاده کرد

باید از تمام ظرفیت‌های جامعه برای ترویج مفاهیم قرآنی استفاده کرد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید از تمام ظرفیت‌های جامعه برای تبلیغ و ترویج مفاهیم قرآن بهره ببریم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: باید از تمام ظرفیت‌های جامعه برای تبلیغ و ترویج مفاهیم قرآن بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در پنجمین همایش ملی تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآن کریم که همزمان با سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم فرهنگ قرآنی محقق شود باید نیازهای روز جامعه را بشناسیم و آن نیازها را از مفاهیم قرآنی استخراج کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: یکی از نیازهای امروز جامعه ما، نیازهای بانوان است. تجربه به ما ثابت کرده که هر موضوعی را از قرآن استخراج کرده‌ایم در جامعه به آن توجه کرده‌اند. ما باید از تمام ظرفیت‌های جامعه برای تبلیغ و ترویج مفاهیم قرآن بهره ببریم. یکی از آن ظرفیت‌ها خانواده‌ها هستند که اگر مفاهیم قرآنی در خانواده‌ها احیا شود مشکلات جامعه کم می‌شود. یکی دیگر از ظرفیت‌های کشور ما برای ترویج مفاهیم قرآنی مساجد و حسینیه‌ها هستند که اگر در آنها برای فعالیت‌های قرآنی کار کنیم یقینا جوانان و نوجوانان از آن بهره می‌برند و استقبال می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم فرزانه مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: یکی از اولین‌ دستاوردهای اینگونه همایش‌ها عینت بخشیدن به مطالبات مقام معظم رهبری و یکی دیگر از آنها مشارکت و هم‌افزایی با مراکز و جامعه قرآنی است.

وی افزود: ما درصدد آنیم که با برگزاری این همایش‌ها بتوانیم الگوهای قرآنی را معرفی کنیم و پژوهش‌های آسیب‌شناسی درباره مشکلات جامعه قرآنی بانوان داشته باشیم. این چهار مورد از دستاوردهای همایش‌های بین‌المللی قرآن کریم است.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: امیدواریم زنان ما با تاسی از قرآن بتوانند فرزندانی را تربیت کنند که چون شهدا استکبارستیز و ولایتی باشند.

انتهای پیام

کد N306165

وبگردی