آفتاب

رژیم اشغالگر قدس مانع ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی شد

رژیم اشغالگر قدس مانع ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی شد

تهران-ایرنا- نیروهای رژیم اشغالگر قدس صبح امروز مسجد الاقصی را به محاصره در آوردند و مانع ورود نمازگزاران به این مسجد شدند.

پایگاه خبری ˈعرب 48 ˈ گزارش داد: نیروهای رژیم صهیونیستی از صبح امروز اقدامهای سرکوب گرانه خود را شدت داده اند و به فلسطینیان اجازه ورود به این مسجد را نمی دهند به گونه ای که حتی به کارمندان اداره اوقاف و دانشجویان علوم دینی نیز اجازه ورود به این مسجد داده نمی شود .

عرب 48 افزود : در حال حاضر صدها نفر از اهالی قدس و دانشجویان سعی می کنند حلقه این محاصره را بشکنند و شعارهایی مانند ˈ ای مسجد الاقصی ما جان خود را فدای تو خواهیم کرد ˈ سر داده اند.

روز گذشته شمار محدودی از فلسطینی ها موفق به ورود به مسجد الاقصی و ماندن در آن شدند .

برپایه این گزارش، در حال حاضر قدس و کوچه های آن شاهد حضور گسترده نیروهای رژیم صهیونیستی است. این رژیم علاوه بر استقرار صدها نیرو در این منطقه موانع نظامی متعددی نیز در این مناطق ایجاد کرده است .

این گزارش افزود به نظر می رسد هدف از این اقدام ها زمینه سازی برای ورود صهیونیست ها به مسجد الاقصی است زیرا صبح امروز ده ها شهرک نشین صهیونیست تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر وارد مسجد الاقصی شدند که شماری از نمازگزاران مسلمان به مقابله با آنان پرداختند.

این پایگاه خیری فلسطینی درپایان نوشت که اکنون اوضاع در مسجد الاقصی بسیار متشنج است .

خاورم **2041**1446
کد N305994

وبگردی