آفتاب

پیروانی: ای کاش بازی اول ما مقابل آرژانتین بود

پیروانی: ای کاش بازی اول ما مقابل آرژانتین بود

بازیکن سابق تیم ملی معتقد است، اتفاقات خاص همیشه در فوتبال رخ نمی‌دهد.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با ابراز امیدواری نسبت به بازی ایران مقابل نیجریه، اظهار کرد: در فوتبال اتفاقات خاصی وجود دارد اما این اتفاقات همیشه رخ نمی‌دهد. کاش بازی اول ما مقابل آرژانتین بود. در کل سه بازی سخت را پیش‌رو داریم. روی کاغذ مقابل نیجریه، بازنده هستیم اما نباید از اتفاقات خاص غافل شویم.

وی همچنین افزود: امیدوارم اردوهایی که برگزار کردیم، بازیکنانمان را به مرز آمادگی رسانده باشد. اگر در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با انجام بازی‌های ضعیف پیروز شدیم اما در جام جهانی باید خوب بازی کنیم تا پیروز شویم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، اظهار کرد: کی‌روش مربی بین‌المللی است. امیدوارم بتوانیم از حضور او روی نیمکت به خوبی استفاده کنیم. البته کی‌روش در مقایسه با دیگر همگروه‌هایمان ابزار لازم را ندارد اما می‌توانیم تیمی منسجم و روان بازی کنیم.

پیروانی خاطرنشان کرد: ما انتظار پیروزی نداریم اما انتظار داریم تیم ملی بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد. قبل از جام جهانی بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار نشد اما بازیکنان با عزم خودشان بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند. اگر خوش بینانه فکر کنیم می‌توانیم از رقبای‌مان امتیاز بگیریم و اگر هم بد بینانه نگاه کنیم نمی‌توانیم امتیازی در جام جهانی کسب کنیم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N305297

وبگردی