آفتاب

مایکل مان: اشتون مذاکرات سودمند و بسیار طولانی با ظریف داشت

مایکل مان: اشتون مذاکرات سودمند و بسیار طولانی با ظریف داشت

سخنگوی کاترین اشتون در بیانیه‌ای با اعلام رسمی زمان مذاکرات ایران و 1+5 در وین در روزهای بیست‌وششم تا 29 خردادماه، اعلام کرد: مذاکرات اشتون با ظریف سودمند و بسیار طولانی بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری رویترز، مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون در بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 برای حل برنامه هسته‌ای ایران در شانزدهم تا بیستم ماه ژوئن در وین برگزار می‌شود.

مان ادامه داد: کاترین اشتون رییس خارجی اتحادیه اروپا مباحث سودمند و بسیار طولانی با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در ترکیه درباره روند پیشرفت مذاکرات داشته‌ است.



او ادامه داد: آن‌ها چندین احتمالات درباره روند پیش‌روی مذاکرات ارائه کردند. دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5، بیست‌وششم تا بیست‌ونهم خردادماه در وین برگزار می‌شود.



مان با اشاره به مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 ادامه داد: دیگر مباحث سیاسی در هر زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد یافت.



به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان پیش از سفر به الجزایر، روز دوشنبه با کاترین اشتون، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره پیشرفت در مذاکرات به مدت دو روز گفت‌وگو کرد که ساعاتی پیش این مذاکرات به پایان رسید.




کد N305064

وبگردی