آفتاب
تیموریان عنوان کرد:

کار تاکتیکی و گروهی تیم ملی را به مونته نگرو دیکته کردیم

کار تاکتیکی و گروهی تیم ملی را به مونته نگرو دیکته کردیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه کار تاکتیکی و گروهی را به مونته نگرو دیکته کردیم، گفت: ما مقابل مونته نگرو بسته بازی کرده و کارهای تاکتیکی که در طول هفته انجام دادیم را اجرا کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آندرانیک تیموریان در خصوص آخرین وضعیت روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران بویژه پس از بازی با تیم ملی مونته نگرو گفت: بازی خیلی مقابل مونته نگرو انجام دادیم و از لحاظ کار تاکتیکی و گروهی خودمان را به مونته نگرو دیکته کردیم تا نکاتی که کادر فنی از ما خواسته بود را به اجرا در آوریم.

وی در خصوص تیم ملی فوتبال مونته نگرو نیز خاطر نشان کرد: تیم مونته نگرو تیم خیلی خوبی بود. اکثر بازیکنانش در اروپا بازی می کنند و ما سعی کردیم بازی به مراتب بهتری نسبت به بازی در برابر بلاروس انجام دهیم.  امیدوار تماشاگرانی که فوتبال را از تلویزیون دیدند رضایت داشته باشند.

تیموریان ادامه داد: چند موقعیت صد در صد داشتیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم. تیم مونته نگرو بازیکنان خوبی داشت و از لحاظ فیزیکی بسیار قوی بودند. ما مقابل این تیم  بسته بازی کرده و کارهای تاکتیکی که در طول هفته انجام دادیم را اجرا کردیم. خوشبختانه کادر فنی و مربیان شناخت خوبی از این تیم داشتند. فیلم بازی این تیم را آنالیز کرده بودیم و امیدوارم در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیمویان از حضور تماشاگران ایرانی در اتریش قدردانی کرد و گفت: به عنوان یک عضو کوچک تیم ملی از حضور مردم تشکر میکنم که در هر کشوری که حضور داریم حامی ما هستند. امیدوارم در کنار رسانه ها ، مردم را همینطور در کنار خودمان داشته باشیم و بازیکنان را در جام جهانی حمایت کنند.
 

کد N304938

وبگردی