آفتاب

اسکولاری: دوست ندارم با شیلی روبرو شویم

اسکولاری: دوست ندارم با شیلی روبرو شویم

لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل می‌گوید قصد داشته دیگو کاستا را برای حضور در جام جهانی به تیم برزیل دعوت کند. او همچنین عنوان کرد دوست ندارد در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با شیلی روبه‌رو شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برزیل که با 5 قهرمانی در جام جهانی رکورددار است، تلاش می‌کند تا در جام جهانی 2014 ششمین قهرمانی در این رقابت‌ها را نیز تجربه کند.

لوئیس فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل درباره احتمال دعوت کاستا به تیم ملی این کشور گفت: قرار بود این بازیکن را برای حضور در جام جهانی دعوت کنم. نمی‌دانم کار اشتباهی بود یا خیر. او می‌توانست همراه برزیل در جام جهانی باشد. من دو بار در این مورد با او صحبت کردم. مشکل این بود که متاسفانه منافع دیگری پشت ماجرا بود. دیگو کاستا با داشتن تابعیت اسپانیایی، برای بازی در اروپا راحت‌تر بود و به همین خاطر ترجیح داد برای اسپانیا بازی کند.

اسکولاری در ادامه گفت: کاستا می‌توانست با ما باشد، او می‌توانست به عنوان شماره '7' یا '9' یا حتی '11' بازی کند. من در مورد اینکه در خط حمله از او استفاده کنم تا با فرارهای خود ساختار دفاعی حریفان را بشکند فکر کرده بودم. او یک مهاجم بسیار قدرتمند و فیزیکی است.

اسکولاری همچنین گفت که ترجیح می‌دهد در مرحله یک چهارم نهایی با تیم شیلی روبه‌رو نشود؛ تیمی که در گروه B کنار اسپانیا و هلند و استرالیا قرار دارد.

اسکولاری در پایان گفت: نباید فراموش کرد که شیلی تیم سرسختی است. با وجود این واقعیت که طبق آمار و ارقام برزیل همیشه شیلی را شکست داده است، دوست ندارم با آنها روبرو شویم.

برزیل در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برابر کرواسی به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

کد N304451

وبگردی