آفتاب
حواشی دیدار ایران - مونته‌نگرو؛

حضور ستارگان پیشین تیم ملی یوگسلاوی و آرژانتینی‌ها در ورزشگاه

حضور ستارگان پیشین تیم ملی یوگسلاوی و آرژانتینی‌ها در ورزشگاه

حضور دو ستاره پیشین تیم ملی فوتبال یوگسلاوی در ورزشگاه و اعتراض مدافع تیم ملی پس از تعویض اجباری به پزشک تیم ملی، از حواشی قابل توجه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و مونته‌نگرو بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی تدارکاتی خود در کشور اتریش، در ورزشگاه اختصاصی شهر هارتبرگ این کشور به مصاف تیم ملی فوتبال مونته‌نگرو رفت که این دیدار در نهایت با تساوی به گل به پایان رسید که دیدار حواشی نیز داشت که در زیر از نظر می‌گذرانید:

* بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقه لباس‌های قرمز خود که قرار است در جام جهانی آنها را بپوشند، برتن کرده بودند و مونته نگرویی‌ها یکدست سفید پوش بودند.

* در مراسم پیش از آغاز بازی کودکانی که مقابل بازیکنان تیم ملی قرارداشتند، پیراهن تیم ملی آرژانتین را برتن کرده بودند.

* ایرانیان حاضر در ورزشگاه که از نظر تعداد کاملا نسبت به هواداران تیم ملی مونته نگرو برتری داشتند، از همان ابتدای بازی به طور مستمر به تشویق تیم ملی پرداختند.

* پردراگ میاتوویچ و دژان ساویسویچ که از ستاره‌های پیشین تیم ملی فوتبال یوگسلاوی بودند که برای دیدن بازی در ورزشگاه حاضر شده بودند. البته ساویسویچ اصلیت مونته‌نگرویی دارد و در حال حاضر رئیس فدراسیون فوتبال این کشور است.

* در دقیقه 16 بازی هاشم بیک‌زاده دچار مصدومیت شد که این موضوع باعث شد تا کی‌روش به ناچار تعویض اجباری انجام داده و مهرداد پولادی را جایگزین وی کرد. بیک‌زاده در هنگام خروج از زمین به شدت ناراحت بود و با خانلری، پزشک تیم ملی به بحث پرداخت.

* مصدومیت بیک‌زاده ناراحتی کی‌روش و کادر پزشکی تیم ملی را در بر داشت چون آنها احتمال می‌دادند که شاید وی رقابتهای جام جهانی 2014 را از دست بدهد.

کد N304093

وبگردی