آفتاب
فاضل میبدی:

برخی جریان ها کاری جز تخریب دولت در شبکه رسانه ای خود ندارند

برخی جریان ها کاری جز تخریب دولت در شبکه رسانه ای خود ندارند

تهران-ایرنا- عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برخی جریان های مخالف، شبکه رسانه ای را علیه دولت شکل داده اند که گویا کاری جز تخریب قوه مجریه و مقابله با آن ندارند و معمولا به دروغ ، مطالبی را در سایت ها علیه دولت منتشر می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی فاضل میبدی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به اینکه بسیاری از نقدها درمورد دولت جنبه تخریب دارد افزود: متاسفانه برخی سایت های خبری و رسانه ها مسائل جزیی مربوط به دولت یازدهم را زیر ذره بین گذاشته و از کاه، کوهی می سازند که نمونه آن حاشیه هایی است که برای جشن روز زن که نهاد ریاست جمهوری آن را برگزار کرده بود ایجاد شد.

وی تصریح کرد: برخی رسانه ها که ادعای اخلاقی بودن هم دارند در قالب انتقاد از دیپلماسی دولت یازدهم اقدام به تخریب عملکرد سیاست خارجی دولت می کنند.

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به عملکرد اینگونه رسانه ها در نحوه برخورد با اقدامات دیپلماسی دولت یازدهم گفت: باید در جریان مذاکرات هسته ای همه تیم مذاکره کننده را تقویت کرده و به آنها روحیه دهند؛ این در حالی است که برخی رسانه ها که ادعای اخلاقی بودن هم دارند در قالب انتقاد از دیپلماسی دولت یازدهم اقدام به تخریب عملکرد سیاست خارجی دولت می کنند.

فاضل میبدی عملکرد اینگونه رسانه ها را در جهت تقویت دولت ندانست و گفت: انتقادهای این جریان سازنده نیست و هدفشان از انتقاد، حل مشکلات نبوده بلکه به دنبال حل نشدن آنها هم هستند و این مسئله نشان می دهد که آنها به دنبال انتقاد نبوده و در پی انتقام هستند.

وی تصریح کرد: جریان رقیب ، قدرت تریبونی زیادی در اختیار دارد و از آن برای مقابله با دولت استفاده می کند ؛ این جریان معمولا انگیزه سازندگی ندارد.

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دولت یازدهم بدون اشکال و نقص نیست گفت: آنچه در این میان مهم است، نحوه طرح آن اشکالات است؛ منتقد واقعی سعی می کند به دولت در جهت رفع آن نواقص کمک کند.

فاضل میبدی بیان داشت: شبکه رسانه ای که علیه دولت شکل گرفته ، با تخریب دولت درصدد مانع تراشی بر سر راه فعالیت آن است و هدفش از انتقاد، اصلاح امور نیست.

به گفته وی باید شرایطی در کشور ایجاد شود که تمام سلایق بتوانند اظهارنظر کنند اما در عین حال موضع گیری ها باید در جهت اصلاح باشد و نه تخریب.

سیام(4)**م.ش**1449
کد N303812

وبگردی