آفتاب

نماینده مجلس: دولت تدبیر و امید بیشترین تعامل را با مجلس شورای اسلامی دارد

نماینده مجلس: دولت تدبیر و امید بیشترین تعامل را با مجلس شورای اسلامی دارد

مهاباد - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید از بیشترین میزان تعامل با نمایندگان مجلس برخوردار است و این امر یکی از نقاط قوت دولت به شمار می رود .

ˈمحمدقسیم عثمانیˈ روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بوکان با حضور استاندار آذربایجان غربی افزود: یکی از تفاوتهای اساسی دولتهای دهم و یازدهم میزان تعامل آنان با نمایندگان مجلس است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که در دولت پیشین رییس جمهوری به انحاء مختلف به معاونان خود بخشنامه می کرد که با نمایندگان مجلس تعامل نداشته باشند، در دولت تدبیر و امید با نگاه بسیار متفاوتتری عمل شده زیرا این دولت از بیشترین تعامل با مجلس و نمایندگان برخوردار است.

وی همچنین اظهارداشت: هم اکنون شرایط بین المللی برای کشور ما مناسب نبوده و تحت فشار تحریمهای ناجوانمردانه قرار دارد که دولت برای بهبود این وضعیت تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

عثمانی افزود: برای مرتفع ساختن مشکلات عدیده ای که در سطح کشور در زمینه های مختلف و در طول زمان به وجود آمده نیاز به زمان بیشتری است.

وی به شرایط اقتصادی کشور نیز اشاره و بیان کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی سکان مدیریت را به دست گرفت که کشور با آشفتگی سیاسی و اقتصادی مواجه بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تورم همراه با رکود اقتصادی کشور را فراگرفته و تنها راه برای رهایی از این شرایط اجرای اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: مهمترین مشکل کنونی مبتلا شدن کشور به نوعی تورم همراه با رکود است که موجب پدید آمدن نوعی بیماری اقتصادی با نام بیماری هلندی شده که از میراثهای دولت پیشین به شمار می رود.

در این مراسم ˈجمال خسرویˈ به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بوکان معرفی و از خدمات ˈحسن عباسیˈ در مدت هشت سال تصدی این پست قدردانی شد.

شهرستان 225 هزار نفری بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

7506/584/581
کد N303516

وبگردی