آفتاب
نماینده مردم فلاورجان:

به دلیل کم‌آبی استان اصفهان در حال نابودی است

به دلیل کم‌آبی استان اصفهان در حال نابودی است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس اظهار کرد: استان اصفهان در حال نابودی است و مردم با مشکل شدید آب مواجهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسوی لارگانی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکل استان اصفهان به دلیل کم‌آبی و نبود آب آشامیدنی در این استان، دو ماه است طرح استیضاح وزیر نیرو تحویل هیات رییسه شده اما هنوز اعلام وصول نشده است و من از هیات رئیسه می‌خواهم تا پیش از بحرانی شدن موضوع و نابودی مردم اصفهان تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: کشاورزان ما به نان شب‌شان محتاجند و مردم آب آشامیدنی ندارند، از این‌رو لازم است فکر اساسی برای اصفهان داشته باشیم. طرح سوال از وزیر کشور، وزیر بهداشت و وزیر راه اعلام وصول شده است اما چرا در دستور کار قرار نمی‌گیرند؟ مگر مقام معظم رهبری در بحث نظارت و مدیریت جهادی تاکید ندارد؟

ابوترابی رییس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: استان اصفهان و چند استان دیگر که مشکل کمبود آب شرب و کشاورزی دارند، از این‌رو امیدواریم مسئولان به نحو صحیح و با تدبیر لازم دغدغه نمایندگان استان‌هایی که با مشکل کم‌آبی مواجهند را برطرف کنند. همچنین ما در هیات رییسه تصمیم گرفتیم یک روز را برای طرح سوالات از وزرا اختصاص دهیم تا در جهت طرح سوالات نمایندگان تسریع شود و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان سوالات نمایندگان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N303123

وبگردی