آفتاب
موافقت با یک فوریت طرح واگذاری مدیریتی شبکه‌های ورزشی صداوسیما؛

ندیمی: بودجه ورزش حرفه‌ای نباید از آبشخور درآمد عمومی تامین شود

ندیمی: بودجه ورزش حرفه‌ای نباید از آبشخور درآمد عمومی تامین شود

این طرح در راستای کمک به ورزش حرفه‌ای تهیه شده است و ایرادات آن پس از طرح در کمیسیون مربوطه برطرف خواهد شد.

موافقان یک فوریت طرح واگذاری مدیریتی شبکه‌های ورزشی صداوسیما معتقدند که باید اموری که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارند، به این بخش‌ها سپرده شوند و مخالفان این طرح نگران بُعد نظارتی آن هستند.

به گزارش ایلنا، ایرج ندیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه 5 خرداد) مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح یک فوریتی واگذاری مدیریتی شبکه‌های ورزشی صداوسیما معتقد است که بودجه ورزش حرفه‌ای نباید از آبشخور درآمد عمومی تامین شود از این‌رو باید فکر چاره‌ای کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: این طرح در راستای کمک به ورزش حرفه‌ای تهیه شده است و ایرادات آن پس از طرح در کمیسیون مربوطه برطرف خواهد شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قراردادهای ورزشی باید افشا شوند، گفت: چرا یک ورزشکار باید میلیاردها پول بگیرد اما دقایقی بازی نکند؟

گفتنی است در مخالفت با این طرح موسی غضنفرآبادی گفت: تصویب این طرح باب خطرناکی است و انسجام صداوسیما را از بین می‌برد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این طرح نیازی به فوریت ندارد، گفت: اگر بخش ورزشی صداوسیما را به فدراسیون‌ها، بخش آموزش آن را به آموزش و پرورش و بخش بهداشت آن را به وزارت بهداشت و بخشی سینمای آن را به خانه سینما و بخش فرهنگ آن را به وزارت ارشاد واگذار کنیم، باید در سازمان صداوسیما را ببنیدم و خیال همه را راحت کنیم.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود:‌ با واگذاری این بخش آیا کسی پاسخگوی اشکالاتی در بُعد نظارتی بعد از نظارت خواهد بود؟

کد N303069

وبگردی