آفتاب
یک نماینده در تذکر شفاهی:

اگر مشکلی نباشد نمایندگان بیکار نیستند از وزرا سئوال کنند

اگر مشکلی نباشد نمایندگان بیکار نیستند از وزرا سئوال کنند

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به اینکه سئوال از وزرا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار نمی گیرد گفت: اگر مشکلی وجود نداشت نمایندگان بیکار نبودند که از وزرا سئوال کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در تذکر شفاهی با اشاره به اینکه استیضاح وزیر نیرو دو ماه است که تحویل هیات رئیسه شده است اما اعلام وصول نشده، گفت: مردم اصفهان آب آشامیدنی ندارند، نگذارید کار بحرانی شود و مردم اصفهان نابود شوند.

وی افزود: کشاورزان اصفهان آب آشامیدنی ندارند و محتاج نان شب خود شده اند اما استیضاح وزیر نیرو که آن را پیگیری کرده ایم هنوز به نتیجه نرسیده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: سئوال از وزرای کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی در دستور کار مجلس قرار نمی گیرد، اگر مشکل نبود نمایندگان بیکار نبودند از وزرا سئوال کنند.

موسوی لارگانی افزود: سئوالات نمایندگان از وزرا را در دستور کار مجلس قرار دهید ولو اینکه 2 تا 3 هفته از جلسات علنی مجلس به این کار اختصاص یابد.

به گزارش مهر، محمد حسن ابوترابی فرد در پاسخ به این تذکر گفت: مسئله آب آشامیدنی در استان هایی که منابع آبی مشترک دارند مسئله مهم است که امیدواریم دغدغه مردم در این زمینه در استان اصفهان و استان های همجوار برطرف شود.

 

 

کد N302938

وبگردی