آفتاب

لاریجانی سالروز آزادسازی لبنان را تبریک گفت

لاریجانی سالروز آزادسازی لبنان را تبریک گفت

مقاومت و ایستادگی تنها گزینه پیش روی ملت های منطقه در برابر زیاده خواهی اشغالگران قدس است که می تواند سرانجام هدف نهایی یعنی محو کامل رژیم صهیونیستی این غده سرطانی منطقه منجر شود.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای به رییس مجلس ملی و دبیر کل حزب الله لبنان سالروز حماسه آزادساری بخش بزرگی از سرزمین لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا  لاریجانی  در پیامی به "نبیه بری" رییس مجلس ملی لبنان تاکید کرد که آزاد سازی بخش بزرگی از سرزمین لبنان در پرتو مجاهدت ها و فداکاری های مقاومت اسلامی - ملی به دست آمده است.

رییس مجلس اظهار داشت: بی تردید ادامه راه کنونی مقاومت اسلامی پیروزی های بزرگتری برای ملت عزیز لبنان و جهان اسلام به همراه داشته و نوید بخش نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطین خواهد بود.

لاریجانی در پیام دیگری به سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با تبریک این حماسه به رزمندگان مقاومت اسلامی و ملت لبنان تاکید کرد که این موفقیت بزرگ تنها در پرتو عنایات خداوند و مجاهدت های دلاور مردان مقاومت اسلامی - ملی حاصل شد.

وی با تاکید بر این که این پیروزی سرآغاز پیروزی های بزرگتر بر رژیم غاصب صهیونیستی در سال های بعد بود، خاطر نشان کرد: مقاومت و ایستادگی تنها گزینه پیش روی ملت های منطقه در برابر زیاده خواهی اشغالگران قدس است که می تواند سرانجام هدف نهایی یعنی محو کامل رژیم صهیونیستی این غده سرطانی منطقه منجر شود.

علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در پیام جداگانه ای به دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: این پیروزی بزرگ طلیعه تحقق وعده الهی مبنی بر اعتلای اسلام و مسلمانان و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است که همچون گوهری تابناک در کارنامه درخشان مقاومت اسلامی اسلامی لبان می درخشد.

وی تاکید کرد که این گام های استوار و حرکت پرشتاب مقاومت اسلامی به سوی برچیدن بساط ظلم و ستمگری رژیم صهیونیستی نوید آینده ای روشن و همراه با عزت و سربلندی جهان اسلام را می دهد.

آزادسازی لبنان در 5 خرداد 1379 از لوث نیروهای رژیم صهیونیستی و عوامل داخلی اش، به دست حزب الله لبنان انجام شد.

کد N302871

وبگردی