آفتاب
دادستان ساری تاکید کرد

رعایت اخلاق اسلامی در استفاده از دریا در تابستان

رعایت اخلاق اسلامی در استفاده از دریا در تابستان

دادستان ساری با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در استفاده از دریا و جنگل، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، دستگاه‌های مسئول باید مراقب باشند و از اشاعه بی‌بند و باری در سطح جامعه جلوگیری کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در استفاده از دریا و جنگل، گفت: استفاده از دریا و جنگل نباید ارزش‌های اسلامی را زیر سئوال ببرد و نظام ما را مخدوش کند. دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه مراقب باشند.

وی با اشاره به پدیده‌های نوظهور در زمینه مفاسد اجتماعی تاکید کرد: مصصم هستیم در ارتباط با این گونه پدیده‌های نوظهور از جمله مظاهر علنی فساد و ترویج فرهنگ بی‌بند و باری در استان با قاطعیت عمل کنیم و دستگاه‌های مسئول باید به وظیفه خویش عمل کرده و برخورد کنند.

دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان با بیان این که متجاوزین به حقوق عمومی نباید جرأت جولان بیابند، افزود: دستگاه قضایی نباید اجازه دهد عده‌ای متعرض نوامیس مردم شوند و مبادرت به هتک قداست جامعه اسلامی و صدمه به حقوق عامه نموده، فرهنگ بیگانه و مظاهر غرب را ترویج کرده و عفت اجتماعی را لکه‌دار کنند؛ باید با قاطعیت و صلابت در برابر مظاهر فسق، فحشا و تعرض به حقوق عامه ایستاد و کوتاهی در این زمینه از هیچ کس پذیرفته نیست.

وی افزود: بدون شک نهادهای مرتبط با این ستاد در راستای انجام وظایف و تکالیف فردی تلاش فراوانی در سنوات گذشته داشته‌اند، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب مورد انتظار مقام معظم رهبری تلاش مضاعف را می‌طلبد و امیدواریم با همکاری و هماهنگی همه اعضاء نتایج قابل قبولی را در پایان سال داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N302588

وبگردی