آفتاب
یک نماینده در گفتگو با مهر:

نعمت زاده مشکلات صنعت خودرو را ناشی از تحریم ها می داند نمایندگان از مدیریت

نعمت زاده مشکلات صنعت خودرو را ناشی از تحریم ها می داند نمایندگان از مدیریت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر صنعت از انتقادات صریح نمایندگان در خصوص مشکلات معادن و صنعت خودرو خبر داد و گفت: نعمت زاده مشکلات صنعت خودرو را ناشی از تحریم ها می دانست اما نمایندگان مخالف این نظر بودند.

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه مشترک تعدادی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در این جلسه با انتقاد از وضعیت صنایع، بحث های صریحی در حوزه معدن و بازار خودرو مطرح شد و اعلام کردیم که اگر با سئوال در صحن علنی از پاسخ های شما قانع نشویم بحث به جای باریکتر کشیده می شود.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کیفیت خودروهای داخلی قابل رقابت با خودروهای خارج از کشور نیست، گفت: قیمت خودروهای داخلی در مقایسه با کیفیتش قیمت بالایی است و ما معتقدیم خودروسازان ما مشکل مدیریتی دارند نه مشکل مالی.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان بر لزوم بازسازی ناوگان خودروهای سبک و سنگین عمومی تاکید کردند اما آقای نعمت زاده معتقد بر لزوم این بازسازی نبود.

وی تصریح کرد: نعمت زاده مشکلات صنعت خودرو را ناشی از تحریم ها می دانست این در حالی است که چندین بار از خودروهای ملی رونمایی شده؛ اگر این حرف غلط است وزیر صنایع اعلام کند، اگر درست است که مشکلات صنعت خودروسازی ما ناشی از تحریم ها نیست بلکه ناشی از مدیریت و عدم وجود رقابت است.

 

 

کد N302373

وبگردی