آفتاب
نقوی حسینی مطرح کرد؛

بررسی بحران آب در کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی

بررسی بحران آب در کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی

در این جلسه استرداد " لایحه چگونگی تشکیل و نحوه‌ی رسیدگی هیات‌های انضباطی نیروهای مسلح به شماره چاپ 91 و اعمال اصلاحات لازم مطابق درخواست ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: این جلسه به موضوع بسیارمهم "بحران آب" اختصاص یافت. با توجه به تاثیر بحران آب بر امنیت ملی از یک سو و خشکسالی و نیاز شدید به آب به ویژه در روستاهای مرکزی کشور، راهکارها و روش‌های تامین آب مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی اظهار داشت: در ادامه جلسه " طرح الحاق یک بند به ماده (40) قانون خدمت وظیفه‌ی عمومی" که در کمیته دفاعی کمیسیون اصلاح و تصویب شده بود به بحث گذاشته شد. بر اساس طرح مذکور نوه‌های جد یا جده‌ی بی‌سرپرست، ناتوان و بیمار که فرزند تک پسر آنان شهید شده و نیازمند مراقبت است با رضایت جده یا تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران از معافیت کفالت برخوردار می‌شوند. طرح مذکور به تصویب کمیسیون رسید.

نقوی حسینی گفت: همچنین در این جلسه استرداد " لایحه چگونگی تشکیل و نحوه‌ی رسیدگی هیات‌های انضباطی نیروهای مسلح به شماره چاپ 91 و اعمال اصلاحات لازم مطابق درخواست ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در این جلسه، اعضا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت سوم خرداد سالگرد فتح خرمشهر، مبعث رسول اکرم (ص) را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران تبریک گفتند.

کد N302146

وبگردی