آفتاب

نقوی حسینی: بحران آب در کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

نقوی حسینی: بحران آب در کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع بحران آب در کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به تاثیر بحران آب بر امنیت ملی از یک سو و خشکسالی و نیاز شدید به آب به ویژه در روستاهای مرکزی کشور، راهکارها و روش های تامین آب مورد بحث قرار گرفت.

«سید حسین نقوی حسینی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: یکی از موضوعات مهم مورد بحث در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی «بحران آب» در کشور بود.

وی ادامه داد: با توجه به تاثیر بحران آب بر امنیت ملی از یک سو و خشکسالی و نیاز شدید به آب به ویژه در روستاهای مرکزی کشور، در جلسه امروز این کمیسیون راهکارها و روش های تامین آب مورد بحث قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: لایحه چگونگی نحوه رسیدگی به هیات های انضباطی نیروهای مسلح در حلسه این کمیسیون نیز بررسی و به تصویب رسید.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: در این جلسه استرداد «لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیات های انضباطی نیروهای مسلح به شماره چاپ 91 و اعمال اصلاحات لازم مطابق درخواست ستاد کل نیروهای مسلح به تصویب رسید.

وی همچنین گفت: در ادامه جلسه، طرح «الحاق یک بند به ماده (45) قانون خدمت وظیفه عمومی» که در کمیته دفاعی کمیسیون اصلاح و تصویب شده بود به بحث گذاشته شد که مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: براساس این طرح یکی از نوه های جد یا جده بی سرپرست، ناتوان و بیمار که فرزند تک پسر آنان شهید شده و نیازمند مراقبت است با رضایت جده و تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران از معافیت کفالت برخوردار می شوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: اعضا در جلسه امروز این کمیسیون ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، سوم خرداد سالگرد فتح خرمشهر را گرامیداشت و پیشاپیش مبعث رسول اکرم(ص) را به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران تبریک گفتند.

سیام(1)**ن.س**9121**1336
کد N302036

وبگردی