آفتاب

روایت نکو از احساس نمایندگان پس از دیدار با رهبری

روایت نکو از احساس نمایندگان پس از دیدار با رهبری

ایشان بارها بحث "مبارزه" و تفکر مبارزه را به میان آوردند و تاکید کردند نتیجه تفکر مبارزه منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب شد و موفقیت های پس از آن در همه ی عرصه هاحاصل همین دید بود.

نماینده مردم بهارستان و رباط‌ کریم در بیان خود از احساسات نمایندگان با رهبری گفت: نمایندگان احساس می‌کردند تا کنون کمتر برای انجام کارهای مردم موفق بوده‌اند و باید بیش از این به فکر حل دغدغه‌های مردم مثل دغدغه‌های معیشتی و... باشند.

ابراهیم نکو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری با بیان اینکه نمایندگان منتظر چنین فرصتی بودند اظهار کرد: این دیدار تجدید روحیه‌ای برای نمایندگان به وجود آورد تا با توان بیشتری به کارشان ادامه دهند.

وی ادامه داد: زمانی که نمایندگان از جلسه بیرون آمدند احساس می‌کردند تا کنون کمتر برای انجام کارهای مردم موفق بوده‌اند و باید تلاش بیشتری را برای مردم انجام دهند. نمایندگان باید متوجه می‌شدند که بیش از این به فکر حل دغدغه‌های مردم مثل دغدغه‌های معیشتی و غیره باشند.

عضو هیت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: ایشان بارها بحث "مبارزه" و تفکر مبارزه را به میان آوردند و تاکید کردند نتیجه تفکر مبارزه منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب شد و موفقیت‌های پس از آن در همه عرصه‌هاحاصل همین دید بود.

وی افزود: در شرایط فعلی و در تمام صحنه‌ها به خصوص نمایندگان مردم در مجلس باید به این امر توجه و آنرا سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم رباط کریم با بیان اینکه رهبری باز هم بر مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند گفت: بارها مقام معظم رهبری این مسئله را به نمایندگان گوشزد کردند و در تمام مراحل قانون‌گذاری توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند و در برنامه ششم توسعه نیز به آن توجه شده بود.

کد N301984

وبگردی