آفتاب
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:

قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی تحت تاثیر فشار جریانات سیاسی قرار نگیرد

قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی تحت تاثیر فشار جریانات سیاسی قرار نگیرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور عنوان کرد: قوه قضائیه در خصوص مبارزه با مفسدان اقتصادی به دور از اقدامات شعار گونه، تحت تاثیر فشار ها و جریانات سیاسی قرار نگیرد و دست های ناپاک را از بیت المال مسلمین کوتاه کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی مهر، متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور به شرح زیر است:

بسمه تعالی
 
با این امر مهم و حیاتى (مبارزه با مفاسد اقتصادی) نباید بگونه‌ ى شعارى و تبلیغاتى و تظاهرگونه رفتار شود. به جاى تبلیغات باید آثار و برکات عمل، مشهود شود.

(پیام امام خامنه ای به سران قوا در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی /10 اردیبهشت‌ماه 1380)

سالیان طولانی است که کشور از بیماری « اقتصاد ناسالم» رنج می برد و با وجود تاکید رهبری معظم انقلاب درخصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته و متاسفانه عده ای با شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی در پی رسیدن به مطامع سیاسی و جناحی خود بودند و عملا اقدام مفید و موثری جهت انجام این مهم صورت ندادند و حتی در مواردی خودشان شریک مفسدان اقتصادی شدند.

در این بین دانه درشت ها و آقا زاده ها نیز فرصت را غنیمت شمرده، هر روز بر ثروت خود افزودند و در تحریم های ظالمانه دشمنان این ملت هم صدا با آنان در صدد تحمیل سازش با مستکبرین و شیطان بزرگ بر آمدند.

البته ملت ما بیدار است و تهدید و تحریم دشمن اثری در حرکت شتابانش ندارد و هیچ گاه با دشمنانش سازش نخواهد نمود اما ایجاد شرایط سالم اقتصادی با تکیه بر ساخت درونی نظام، نوش داروی این تحریم ها و تهدید ها است که متاسفانه در سال های اخیر مغفول مانده است.

امروز کشور ما تشنه‌ى فعالیت اقتصادى سالم و ایجاد اشتغال براى جوانان و سرمایه‌گذارى مطمئن است و این همه به فضایى نیازمند است که در آن، سرمایه‌گذار، صنعتگر، عنصر فعال در کشاورزى، مبتکر علمى، جوینده‌ى کار و همه‌ى قشرها، از صحت و سلامت ارتباطات حکومتى و امانت و صداقت متصدیان امور مالى و اقتصادى مطمئن بوده و احساس امنیت و آرامش کنند.

دانشجویان بسیجی ضمن حمایت و تشکر از اقدام اخیر قوه قضاییه در خصوص اعدام مفسد بزرگ اقتصادی از مسئولان دستگاه قضا می خواهند ضمن پی گیری مطالبات امام امت در خصوص مبارزه با این مفسدان و به دور از اقدامات شعار گونه، تحت تاثیر فشار ها و جریانات سیاسی قرار نگیرد و  با مبارزه پیگیر خود، دست های ناپاک را از بیت المال مسلمین کوتاه کند و هرچه زود تر تکلیف پرونده های گشوده شده در اذهان مردم مشخص شود تا در آینده شاهد این گونه مفاسد در جامعه ی اسلامی نباشیم.

کد N301497

وبگردی