آفتاب

واکنش بازیکن آتلتیکو مادرید پس از ناکامی در لیگ قهرمانان

واکنش بازیکن آتلتیکو مادرید پس از ناکامی در لیگ قهرمانان

بازیکنان آتلتیکو مادرید شکست برابر همشهری‌شان را در فینال لیگ قهرمانان اروپا باور ندارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آتلتیکو مادرید شب گذشته (شنبه) در حالی که در آستانه کسب نخستین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا بود با شکست برابر رئال مادرید از رسیدن به این افتخار بزرگ باز ماند.

بازیکنان آتلتیکو مادرید که شکست برابر همشهری‌شان را باور نداشتند پس از پایان مسابقه به صحبت درباره این دیدار پرداختند.

* گابی: حرکت واران زشت بود

ها‌فبک پر تلاش آتلتیکو مادرید پس از شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان ار‌وپا ، گفت: فوتبال همین است. یک تیم باید برنده شود و یک تیم بازنده.‌ یک سال مثل حیوان‌ تلاش کردیم تا هر طور که شده بتوانیم به قهرمانی در اروپا برسیم، اما همه چیز به یکباره تغییر کرد.

گابی با انتقاد از مدافع فرانسوی رئال مادرید، گفت: واران بسیار جوان است و هنوز خیلی چیزها را درباره فوتبال نمی‌داند. او حرکت زشتی مقابل نیمکت ما انجام داد و این نشان می‌دهد که او چه مدافع بی تجربه‌ای است.

* کورتوآ: همه چیز در یک دقیقه‌ تغییر کرد

دروازه‌بان بلژیکی آتلتیکو مادرید پس از شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا، گفت: تنها یکی، دو دقیقه‌ با پیروزی فاصله داشتیم. خیلی ناراحتم، چرا که پیروزی را به چشم خود دیدم، اما به یکباره همه چیز برای تیم ما تغییر کرد و به یکباره از بهشت به جهنم رفتیم.

دروازه‌بان بلژیکی چلسی که به صورت قرضی در آتلتیکو مادرید بازی می‌کند درباره بازگشتش به تیم لندنی، گفت: همه چیز بستگی به مسئولان چلسی دارد. نمی‌دانم به لندن باز می‌گردم یا در آتلتیکو مادرید می‌مانم.

* خوآن فران: ما در 90 دقیقه‌ تیم برتر بودیم

ها‌فبک جنگنده آتلتیکو مادرید پس از شکست تیمش برابر رئال مادرید، گفت: فوتبالی که تیم ما در 90 دقیقه‌ به نمایش گذاشت سرتر از رئال مادرید بود. خیلی حیف شد که نتوانستیم پیروزی خودمان را حفظ کنیم. به رئالی‌ها تبریک می‌گوییم. آنها تیم خیلی خوبی هستند و تلاش زیادی برای قهرمانی کردند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N300425

وبگردی