آفتاب

یک رسم خوب/استاندار از رسانه ها عذرخواهی کرد

یک رسم خوب/استاندار از رسانه ها عذرخواهی کرد

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان به دنبال لغو نشست مطبوعاتی وزیر کشور به دلیل کمبود وقت، از خبرنگاران فعال در این استان عذرخواهی کرد.

کوهسار دادور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان ضمن اعلام این موضوع در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: قرار بود نشست مطبوعاتی وزیر کشور با خبرنگاران ساعت 16شنبه (دیروز) در ساختمان استانداری کردستان برگزار شود اما به دلیل به طول کشیدن جلسات این نشست لغو شد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید به تعامل و همکاری و هماهنگی با اصحاب رسانه به عنوان ارکان اساسی دمکراسی اعتقاد داشته و هرگز معتقد به حذف یا عدم تعامل با رسانه ها نبوده و نخواهد بود.

وی اظهار کرد؛ وزیر کشور طی سفری دو روزه در استان کردستان از سه شهرستان استان کردستان و غرب کشور بازدید و بیش از شش جلسه فشرده را در جهت رفع مشکلات و معضلات استان کردستان برگزار نمود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین المل استانداری کردستان همچنین ابراز امیدواری کرد در سایه همکاری و مساعدت اصحاب رسانه و نشریات، دولت تدبیر و امید بتواند در جهت ارتقای سطح معیشت مردم کردستان، توسعه و توازن منطقه ای و گردش آزاد اطلاعات قدم های جدی بردارد.

وزیر کشور روز جمعه دوم خرداد ماه در استان کردستان حضور یافت و عصر شنبه این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

بازدید از مرزهای غربی استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان، حضور در جلسه شورای اداری، حضور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دیدار با خانواده های شهدا و حضور در جلسه شورای تامین از جمله برنامه های وزیر کشور در مدت حضور در استان کردستان بود.ک/3

7346/533
کد N300249

وبگردی