آفتاب
در انتخابات فراکسیون رهروان ولات مشخص شد/ تکمیل می شود

لاریجانی، ابوترابی‌فرد و باهنر گزینه‌های فراکسیون رهروان برای هیات رییسه مجلس

لاریجانی، ابوترابی‌فرد و باهنر گزینه‌های فراکسیون رهروان برای هیات رییسه مجلس

سومین انتخابات هایت رییسه دوره نهم مجلس شورای اسلامی صبح فردا برگزار می شود و بهمین منظور فراکسیون اکثریت رهروان ولایت برای معرفی کانیداهای خود تشکیل جلسه داده است و رای گیری در خصوص نامزدهای پست دبیری و کارپردازی این فراکسیون ادامه دارد.

غلامرضا تاجگردون با یک رای کمتر نسبت به باهنر نتوانست به عنوان کانیدای فراکسیون رهروان برای انتخابات هیات راییسه مجلس انتخاب شود و در نتیجه باهنر و ابوترابی فرد به عنوان گزینه های فراکسیون برای هیات رییسه معرفی شدند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا در مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت علی لاریجانی با حداکثر آرا به عنوان کاندیدای ریاست مجلس از سوی این فراکسیون معرفی شد.

همچنین در بخش کاندیداهای معاونت مجلس نیز حجت الاسلام محمد حسین ابوترابی فرد با 98 رای، محمد رضا باهنر با 69 رای و غلامرضا تاجگردون تنها با یک رای اختلاف کمتر  68 رای را به خود اختصاص داد و در نتیجه ابوترابی فر و باهنر کاندید فراکسیون رهروان برای انتخابات هیات رییسه مجلس شدند.

سومین انتخابات هایت رییسه دوره نهم مجلس شورای اسلامی صبح فردا برگزار می شود و بهمین منظور فراکسیون اکثریت رهروان ولایت برای معرفی کانیداهای خود تشکیل جلسه داده است و رای گیری در خصوص نامزدهای پست دبیری و کارپردازی این فراکسیون ادامه دارد.

کد N300101

وبگردی