آفتاب

همایش «دلاوریم» با حضور خانواده های شهدا برگزار شد

همایش «دلاوریم» با حضور خانواده های شهدا برگزار شد

همایش « دلاوریم» با عنوان یادواره شهدای دلاوریم همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر عصر امروز شنبه با حضور برخی از خانواده شهدا در لانه جاسوسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر یادواره شهدای دلاوریم همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر عصر امروز شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین پناهیان، اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس و خانواده شهدا در لانه جاسوسی سابق برگزار شد.

در این مراسم همسر شهید تهرانی مقدم در پاسخ به سوال مجری که آمریکاییها اعلام کرده اند اگر مساله هسته ای ایران حل شود باید سراغ توان موشکی ایران برویم ارزیابی شما از این اظهارات چیست، گفت: نه آمریکا و نه اسرائیل هرگز نمی توانند ذره ای از خاک ملت ایران را خدشه دار کنند و این بادهایی که وزیده می شود برای رشد ما است. 

وی افزود: اینها عددی نیستند که چنین مسائلی را مطرح کنند ما ولایت را داریم و تابع ولایت هستیم و سرباز زره پوش و آماده هستیم.

همچنین همسر شهید ستاری از شهدای سال 88 در پاسخ به سوال مجری که نظر شما در خصوص برگرداندن عده ای از فتنه گران به صحنه سیاسی چیست، گفت: شهید ستاری مخلص بود و سعی می کرد کارهایی که به او واگذار می شود به خوبی انجام دهد.

وی افزود: زمانی که او را در عاشورا 88 مجروح و شکنجه کردند علیرضا حاضر نشد از ارزشها خود قدم عقب بگذارد.

وی گفت: ما در اینجا جمع شدیم تا نسبت به فناوری هسته ای دلواپسی خود را مطرح کنیم و بگوییم روی پای خود ایستاده ایم و پای میز مذاکره و با باج دادن به کشور با دشمن به جایی نمی رسیم.

در ادامه این برنامه اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عملیات الی بیت المقدس گفت: دشمن می خواست سه روزه خوزستان را از ایران جدا کند اما دو عامل رهبری و مردم را پیش بینی نکرد.

وی با بیان اینکه عامل پیروزی ما در فتح خرمشهر اراده تک تک رزمندگان بود گفت: ما بسیار توانمند هستیم و مسئولین ما باید با توانمندی کارشان را پیش ببرند. نه آنکه خیال کنیم بیگانگان مشکل ما را حل می کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به تیم مذاکره کننده گفت: اگر رزمندگان با کمترین امکانات دشمن را از کشور بیرون کردند، امروز در مذاکرات با 1+5 باید مصمم و با صلابت جلو برویم.

کد N300005

وبگردی