آفتاب
امیر حاتمی:

آزادسازی خرمشهر باید برای همیشه در تاریخ ایران گرامی داشته شود

آزادسازی خرمشهر باید برای همیشه در تاریخ ایران گرامی داشته شود

یکی از برنامه‌های وزیر دفاع، حضور 50 هزار بسیجی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آزاد سازی خرمشهر یکی از بزرگترین اتفاقات دفاعی و نظامی کشور در روز سوم خرداد سال 61 است که توسط رزمندگان شرکت کننده در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس اتفاق افتاد که جا دارد این روز خجسته برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی گرامی داشته شود.

به گزارش ایلنا، امیر امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گردهمایی پنج هزار نفری بسیجیان وزارت دفاع در تپه نورالشهدا در ارتفاعات شمال تهران گفت: سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر قهرمان از چنگال دشمن بعثی، یک روز خاص و بزرگ در تاریخ دفاع مقدس و ایران اسلامی است.

وی افزود: آزاد سازی خرمشهر یکی از بزرگترین اتفاقات دفاعی و نظامی کشور در روز سوم خرداد سال 61 است که توسط رزمندگان شرکت کننده در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس اتفاق افتاد که جا دارد این روز خجسته برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی گرامی داشته شود.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: یکی از برنامه‌های وزیر دفاع، حضور 50 هزار بسیجی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

وی گفت: اکنون اغلب کارکنان وزارت دفاع بسیجی هستند و برای دفاع از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری بسیجی خواهند ماند.

حاتمی ادامه داد: برگزاری گردهمایی بزرگ پنج هزار نفری بسیجیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در راستای نمایش اقتدار دفاعی بسیجیان این وزارتخانه برگزار شد که با حضور این شمار بسیجی در تپه نورالشهدا، آنان با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند و این روز را گرامی داشتند.

گردهمایی بزرگ پنج هزار نفری بسیجیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بامداد شنبه همزمان با سالروز عملیات پیروزمندانه بیت المقدس و فتح خرمشهر با صعود به تپه نورالشهدا در ارتفاعات شمال تهران برگزار شد.

کد N299069

وبگردی