آفتاب

آمادگی انجمن دوستی ایران و برزیل برای کمک به مسافران جام جهانی

آمادگی انجمن دوستی ایران و برزیل برای کمک به مسافران جام جهانی

انجمن دوستی ایران و برزیل برای ارائه اطلاعات لازم در جهت رفع موانع و تسهیل سفر مسافران ایرانی جام جهانی در برزیل اعلام آمادگی کرد.

میر قاسم مومنی، رییس انجمن دوستی ایران و برزیل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی در برزیل گفت: با توجه به سفر برخی ایرانیان به برزیل برای تماشای مسابقات تیم ملی فوتبال، انجمن جهت ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم اعلام آمادگی می‌کند.

او ادامه داد: برزیل یک کشور جذاب و دارای پتانسیل گردشگری است که مسافران جام جهانی درباره وضعیت شهرها، استفاده بهینه از سفر می‌توانند وبسایت رسمی انجمن به آدرس www.IRBR.org مراجعه کنند. هم‌چنین این انجمن می‌تواند اطلاعاتی را درباره غذاهایی با ذبح اسلامی و بازدید از مراکز اسلامی مانند مسجد رسول الله اطلاعاتی ارائه دهد.

رییس انجمن دوستی ایران و برزیل افزود: هم‌چنین به هنگام مواجهه با موانع و یا حوادث مختلف در صورت نبود امکان برای دسترسی به کنسولگری و یا سفارت ایران در برزیل می‌توانند با اعضای انجمن تماس بگیرند و مشکل خود را اعلام کنند.

مومنی اضافه کرد: هم‌چنین جشن جام جهانی یازدهم خردادماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور دیپلمات‌ها، مسوولان و برخی از پیشکسوتان تیم فوتیال ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N299048

وبگردی