آفتاب
حسینی‌بوشهری:

ملت ایران در مقابل تهدیدات و تحریم‌ها احساس ضعف نخواهد کرد

ملت ایران در مقابل تهدیدات و تحریم‌ها احساس ضعف نخواهد کرد

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، گفت: ملت ایران هیچگاه مقابل تهدیدات و تحریم‌های دشمنان احساس ضعف و ناتوانی نخواهد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، گفت: ملت ایران هیچگاه مقابل تهدیدات و تحریم‌های دشمنان احساس ضعف و ناتوانی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی بوشهری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم افزود: امروز پیشرفت‌های کشور قدرتمند جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و نظامی به جایی رسیده است که استکبار جهانی احساس خطر می‌کند.

وی به فشارهای رژیم غاصب صهیونیستی در مذاکرات هسته‌ای ژنو به آمریکا اشاره و تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی امروز احساس خطر می‌کند که در مذاکرات به آمریکا فشار وارد می‌کند که ایران را خلع سلاح کنید.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با تاکید بر این‌که «ملت ایران آن‌قدر صبر و بردباری می‌کند تا شما سر عقل بیایید» تصریح کرد: ما را تحریم می‌کنید و در مذاکرات ما مشکل بوجود آورده‌اید؟ بدانید که اجازه نمی‌دهیم ارزش‌های انقلاب و اسلام به خطر بیفتد چراکه در صورت ذره‌ای از طمع شما به خاک این کشور با تو دهنی محکمی از ملت و رزمندگان اسلام روبرو خواهید شد.

حسینی بوشهری گفت: بدانید نیروهای مسلح، ارتشیان، بسیجیان و ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل این تحریم‌ها و تهدیدات با مقاومت ایستاده‌اند و با شما کنار نمی‌آیند.

امام جمعه موقت قم، با بیان رشادت‌ها و مقاومت‌های سپاهیان و نیروهای مسلح ایران اسلامی، گفت: نیروهای مسلح ایران با تلاش و همتی مثال زدنی کارهای به ظاهر نشدنی را تبدیل به کارهای عملیاتی و اجرایی می‌کنند.

حسینی بوشهری در ادامه سخنان خود با اشاره به این‌که «سوم خرداد روزی فراموش ناشدنی است» ادامه داد: امروز تا سال‌های متمادی در خاطره ملت ایران خواهد ماند.

وی در ادامه سخنان خود، ایمان به خدا را محرک باطنی برای موفقیت انسان به عنوان شاخصه مهم پیروزی جوامع اسلامی دانست و گفت: شاخصه دوم در این آیات قرآنی استقامت در مسیر الهی است که به معنای مجموعه‌ای اعمال، صبر‌ و بردباری است.

امام جمعه قم با اشاره به این‌که «مبانی پیروزی‌ها در قرآن به شکل روشن بیان شده است» افزود: انسان‌های مومن با اطاعت از پروردگار مشکلات را هموار کرده و در برابر مشکلات صبر پیشه می‌کنند.

حسینی بوشهری، تاکید کرد: همه باید با سپاس از نعمات خداوند و رهبری رهبر معظم انقلاب با صبر و استقامت به راه با صلابت خود ادامه دهیم تا ان‌شاءالله روزی پرچم پرافتخار ایران بر بلندترین قله‌های جهان به اهتزاز درآید.

انتهای پیام

کد N298987

وبگردی