آفتاب
آرین‌منش در گفت‌وگو با ایسنا:

تضعیف دولت، با عقل، شرع و منویات رهبری هماهنگ نیست

تضعیف دولت، با عقل، شرع و منویات رهبری هماهنگ نیست

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه در داخل کشور، دولت مورد حمایت بیشتر قوا و مسئولان نظامی و غیرانتظامی قرار گیرد، در پیشبرد امور و حل مشکلات موفق‌تر خواهد بود.

جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی صحبت‌های اخیر فیروزآبادی در حمایت از دولت و رئیس‌جمهور به عنوان یکی از مقامات ارشد نظامی با بیان این‌که «حمایت مسئولان از دولت به مفهوم تلاش در جهت حل مشکلات کشور است» اظهار کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمانده کل قوا هستند، مشی فرماندهان نیروی انتظامی و موضع‌گیری‌هایشان دقیقا موضع‌گیری‌های رهبری نظام نسبت به دولت است.

وی با اشاره به این‌که «مقام معظم رهبری همواره معتقد بودند از آنجایی که دولت دستگاه اجرایی است و وسط میدان قرار دارد و نقطه تماس با مسائل و مشکلات مردم است، پس باید تقویت شود» گفت: تقویت دولت یعنی تقویت نظام و تقویت دولت و رئیس‌جمهور، دولت را برای حل مشکلات کشور آماده‌تر می‌کند.

آرین‌منش با بیان این‌که «عملکرد دولت را می‌توان نقد کرد» گفت: انتقادها باید منصفانه و عالمانه و با هدف سازندگی و پیشبرد امور باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به این‌که «متاسفانه گروهی مرز نقد و تخریب را به درستی تشخیص نمی‌دهند و یکسره به تخریب دولت می‌پردازند» خاطرنشان کرد: عده‌ای در جهت تضعیف دولت تلاش می‌کنند که این اقدام هرگز با عقل، شرع و منویات رهبری هماهنگ نیست.

وی با بیان این‌که «امروز دولت با چالش‌های جدی در عرصه سیاست داخلی و خارجی و به عنوان نماینده ایران در مذاکرات هسته‌ای مواجه است» تصریح کرد: باید تیم دولت از سوی مردم و مسئولان حمایت و تقویت شود چون همانطور که مایلیم یک تیم ورزشی که ارزش و اهمیتش به مراتب کمتر از عملکرد دولت است، در مسابقات اعزامی موفق باشد، به طریق اولا انتظار داریم نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی موفق باشند و سربلند بیرون بیایند پس باید آنها را تقویت کنیم.

انتهای پیام

کد N298029

وبگردی