آفتاب

اعلام آمادگی سردار نقدی برای همکاری های اقتصادی بسیج با دولت

اعلام آمادگی سردار نقدی برای همکاری های اقتصادی بسیج با دولت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمادگی این نهاد را برای تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.

سردار محمد رضا نقدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، تصریح کرد: همانطور که نیروهای مسلح با دست پرتوان داخلی تجهیزات مورد نیاز را ساختند می‌توانیم به خودکفایی برسیم و چرا باید با همه توان داخلی به خاطر نداشتن همت کالاهای مورد نیاز را وارد کنیم هرچند در اقتصاد مقاومتی نباید به شعار بسنده کنیم .
نقدی تصریح کرد: اگر به سیاست‌های تعیین شده توسط رهبرمعظم انقلاب عمل کنیم آنگاه حماسه‌ای مانند سوم خرداد در عرصه اقتصادی هم خلق خواهد شد چرا که تجربه نشان داده که اگر هم کسی کوتاه بیاید ملت ایران تا پای جان بر سر انجام وظیفه ایستاده است.
وی گفت: امروز باید همچون رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اطاعت از ولی فقیه در میدان اقتصاد مقاومتی حضور پیدا کرده و با قدرت و عزت در این مسیر بالنده گام برداریم.
وی اضافه کرد: در روز سوم خرداد با دست خدا خرمشهر آزاد و قدرت الهی تجلی یافت و در آن روز همه عالم یک طرف و ملت به پا خواسته ایران نیز یک طرف بود، اما ایران به پیروزی رسید.
نقدی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی همچون گذشته تا آخرین نفس برای دفاع از ولی فقیه و ارزشهای اسلامی و انقلابی در صحنه مبارزه با مستکبران ایستاده‌اند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایمان را عاملی مهم در پیروزی ایرن در برابر مستکبران دانست و گفت: دشمن هنگامی که ایمان ملت ایران را دید به این نتیجه رسید که با زورآزمایی نظامی نمی تواند پیروز شود و تجربیات نشان داده است که نمی توان چنین ملتی را شکست داد.
نقدی بیان داشت:ابرقدرت‌های جهانی نیز به این حرف امام رسیدند که می فرمود قدرت ما در ایمان ماست و اگر دشمن می خواهد بر ما غلبه کند باید ایمان ما را بگیرد و دشمن با همه توان جنگ و تهاجم فرهنگی را آغاز کرد و با نیروهای انبوه خود به جنگ فرهنگی با ما پرداخت و امروز 4 هزار شبکه ماهواره ای که 120 شبکه آن به ایران اختصاص دارد وارد میدان شدند.
وی هوشیاری در برابر هجمه های فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد:این شبکه ها در صدد ترویج فساد، بی بند و باری، فحشا، عرفان های کاذب،خانه های فساد ، مواد مخدر و روان گردان، حمله به بنیان های اخلاقی و اعتقادی و ایجاد شبهه در جوانان هستند.
وی تصریح کرد:در برابر شبهه ها می توان پاسخی یافت اما چشمانی که تصاویر فاسد را می بیند دیگر این چشم ها اشکی برای ترس از خدا نخواهد ریخت و دلی که به گناه آلوده می شود و در این صحنه ها گرفتار می شود معنویت خود را از دست خواهد داد .
رئیس سازمان بسیج مستضعفین استقامت در جنگ فرهنگی را مورد توجه قرار داد و گفت:عده ای می گویند که ما در جنگ فرهنگی توان مقابله با دشمن را نداریم همان گونه که در زمان جنگ تحمیلی نیز همین را می گفتند اما با ایمان و اراده توانستیم دشمن را شکست دهیم.
وی افزود:ما جنگ با دشمن را قبل از پیروزی انقلاب آغاز کردیم و در زمانی که آمریکا قدرت برتر در جهان بود و ناوش را در هر کجا که می برد تسلیم اش می شدند ما به آمریکا تودهنی زدیم و حال امروز که آمریکا دیگر قدرت گذشته را ندارد و با مشکلات زیادی مواجه شده و افول کرده است چگونه عقب نشینی کنیم.
نقدی در این باره اظهار داشت:سوم خردادها را می توان با ایمان تکرار کرد به شرط اینکه به خدا توکل کنیم و از سوم خرداد و جنگ تحمیلی عبرت بگیریم و رمز پیروزی را به یاد آوریم تا آمریکا و صهیونیست را در برابر مقاومت اسلامی به زانو در آوریم اگر چه آمریکا شکست خورده و در سوریه، افغانستان، عراق و فلسطین و لبنان و فلسطین گرفتار شده است.

/2727

کد N297818

وبگردی