آفتاب
باید با هدف صعود به میدان برویم؛

رحمانی: اردوی اتریش به بهترین نحو انجام می شود

رحمانی: اردوی اتریش به بهترین نحو انجام می شود

بازی های سختی را در جام جهانی پیش رو داریم. بچه ها همه تلاش می کنند و هدف ما باید این باشد که به مراحل بالاتر صعود کنیم و با این هدف می توانیم نتیجه بگیریم.

ملی پوش فوتبال کشورمان در خصوص شرایط اردوی تیم ملی گفت: تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر می گذاریم.

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی درباره اردوهای تیم ملی گفت: اردوهای تدارکاتی خیلی خوب برگزار می شود. اردوی تدارکاتی آفریقا و اتریش به بهترین نحو انجام می شود و به ما کمک می کند تا در جام جهانی با آمادگی به مصاف حریفان خود برویم.

وی در خصوص بازی با بلاروس گفت: بچه ها کمی خسته بودند و فشار روی آنها زیاد بود. می توانستیم این تیم را ببریم، اما تیم بلاروس قدرت بدنی خیلی بالایی داشت.

رحمانی در پایان درباره حضور در دیدارهای جام جهانی گفت: بازی های سختی را پیش رو داریم. بچه ها همه تلاش می کنند و هدف ما باید این باشد که به مراحل بالاتر صعود کنیم و با این هدف می توانیم نتیجه بگیریم. از رسانه ها و مردم می خواهم که ضمن دعای خیر برای ما، کمک کنند تا به هدف خود برسیم.

وی در پایان درباره حضور در لیگ برتر و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه لیگ برتر با قهرمانی تیم ما همراه بود و در لیگ قهرمانان آسیا هم توانستیم تا حدی صعود کنیم. می توانستیم به مراحل بالاتر نیز صعود کنیم اما کم تجربه گی باعث شد نتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

کد N297436

وبگردی