آفتاب
همه چیز به خوبی پیش می رود؛

آزمون: شرایط آمادگی ما در برزیل بالاتر می رود

آزمون: شرایط آمادگی ما در برزیل بالاتر می رود

معتقدم با برگزاری دو دیدار دوستانه ای که پیش رو داریم و همچنین دیدار تدارکاتی مان در برزیل، شرایط آمادگی مان بالاتر می رود.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره شرایط حاضر در اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را زیر نظر کی روش انجام می دهیم و همه چیز به خوبی پیش می رود و به آمادگی صد در صد نزدیک می شویم.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون با بیان این مطلب اظهار کرد: معتقدم با برگزاری دو دیدار دوستانه ای که پیش رو داریم و همچنین دیدار تدارکاتی در برزیل، شرایط آمادگی ما بالاتر می رود.

وی در خصوص دو دیدار تیم ملی با مونتنگرو و آنگولا گفت: این دو بازی، بسیار خوب و سنگین خواهند بود. چرا که هر دو تیم فیزیکی و قدرتی بازی می کنند و ما نیز مقابل این دو تیم باید خوب ظاهر شویم و بی شک برگزاری این دو دیدار به آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی کمک می کند.

آزمون درخصوص عملکرد خود در تیم باشگاهی اش گفت: تمرینات و بازی های خوبی را انجام دادیم و متاسفانه علیرغم تلاشی که به کار گرفتیم آخر فصل نتیجه دلخواه را کسب نکردیم. در لیگ روسیه تیم های خوبی حضور دارند و از سطح فنی بالایی نیز برخوردار هستند که این امر به روند رو به رشد ما کمک بالایی می کند.

 

کد N297413

وبگردی