آفتاب

هشدار پلیس به تابلو به دست های ویلا و سوئیت اجاره ای

هشدار پلیس به تابلو به دست های ویلا و سوئیت اجاره ای

فارس نوشت:

جانشین رئیس پلیس امنیت عمومی اماکن ناجا گفت: پلیس همکاری لازم را برای جمع‌آوری تابلو به دست‌ها انجام خواهد داد چراکه این افراد قابل اطمینان نیستند.

علیرضا طهماسب‌زاده شب گذشته در دومین جلسه هم‌اندیشی آسیب‌شناسی و تبیین راهبردهای جدید طرح خانه مسافر با بیان اینکه ماموریت پلیس امنیت عمومی، افزایش ایمنی عمومی و فردی جامعه است،‌ گفت: پلیس اطلاعات و امنیت دارای وظایف انتظامی است که طبق آن وضعیت یک شغل را بررسی می‌کند و جنبه‌های مورد نظر را می‌سنجد تا در نهایت یک شغل، مزاحمتی برای مردم ایجاد نکند.

او با بیان اینکه خانه مسافرها به دلیل کوتاه مدت بودن زمان آن از منظر ترافیکی بررسی نمی‌شوند، ادامه داد: شیوه‌نامه خانه مسافرها که قبلاً به عنوان خانه‌های استیجاری شناخته می‌شدند، مدنظر ناجا بود و تلاش فراوانی برای ساماندهی آن انجام شد.

جانشین رئیس پلیس امنیت عمومی اماکن ناجا گفت: خوشبختانه به همت سازمان میراث فرهنگی طی جلسات مختلفی شیوه‌نامه خانه‌ مسافرها تدوین شد و موارد مدنظر ناجا اعمال شده است.

طهماسب‌زاده گفت: این شیوه‌نامه در اواخر فروردین‌ماه بررسی شد و مشکل خاصی نداشت و در آینده نزدیک نیز به عنوان بخشنامه به رده‌های تابعه پلیس امنیت ارجاع داده خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس امنیت عمومی اماکن ناجا گفت: پلیس همکاری لازم را برای جمع‌آوری تابلو به دست‌ها انجام خواهد داد چراکه نمی‌توان به این افراد اطمینان کرد.

او گفت: باید راهکار مناسبی برای ساماندهی خانه‌های استیجاری تدوین و اجرا شود چراکه قانونی برای برخورد با این پدیده وجود ندارد.

این مسئول گفت: نیروی انتظامی آمادگی هرگونه همکاری را در حیطه وظایف خود دارد.

17231

 

کد N297047

وبگردی