آفتاب

زاهدی: بودجه دغدغه بسیاری از دانشگاه‌ها است

زاهدی: بودجه دغدغه بسیاری از دانشگاه‌ها است

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:امسال بودجه وزارت علوم رشد بسیار خوب و توزیعی عادلانه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، محمدمهدی زاهدی در جلسه‌ای با حضور معاونان وزرای علوم، آموزش و پرورش، بهداشت و دانشگاه آزاد که در دانشگاه هایتک ماهان برگزار شد، اظهار کرد: برای سفر به استان‌های مختلف در تابستان امسال برنامه ریزی شده است چراکه چند سفر استانی در میدان عمل دیدگاه‌های خوبی به ما ارائه می‌کند.

وی افزود: مشکل سرعت اینترنت و سایر مشکلات گفته شده از سوی مسوولین دانشگاه‌ها بررسی خواهد شد ضمن اینکه در حال رایزنی هستیم تا قدم‌های خوبی در مشکلات کلان برداشته شود.

زاهدی تصریح کرد: بودجه دغدغه اساسی خیلی دانشگاه‌ها است که البته امسال بودجه وزارت علوم رشد بسیار خوب و توزیعی عادلانه داشته است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت استان کرمان از نظر سرانه بودجه و فیزیکی بسیار نامناسب است است از این رو باید پیگیر باشیم به دانشگاه‌های استان حتی از صندوق توسعه کمک شود.

وی افزود: 50 درصد رشته‌های دانشگاهی بایستی مهارتی شود زیرا برای اقتصاد مقاومتی رشته های موجود دانشگاه‌ها کارایی لازم را ندارند بنابراین روسای دانشگاه‌ها هم باید بر اساس پتانسیل‌ها ماموریت‌گرایی را تعریف کنند.

انتهای پیام

کد N296951

وبگردی