آفتاب

الجربا: غرب وعده داده ظرف چند هفته ما را به سلاح‌های پیشرفته مجهز کند

الجربا: غرب وعده داده ظرف چند هفته ما را به سلاح‌های پیشرفته مجهز کند

رئیس ائتلاف مخالفان سوریه اظهار کرد، غرب این آگاهی را کسب کرده است که در حال حاضر زمان آن فرا رسیده تا مخالفان سوری را به سلاح‌های پیشرفته‌ای که به آن نیاز دارند مجهز سازد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد الجربا رئیس ائتلاف مخالفان سوریه در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط در پاریس اظهار کرد که سفرها و دیدارهایش در آمریکا، انگلیس و فرانسه دیدارهایی که با مسئولان این کشورها داشته، نتایج خوبی را رقم زده است.

وی تصریح کرد: شرایط تغییر می‌کند چرا که غرب این آگاهی را کسب کرده است که زمان آن فرا رسیده تا مخالفان سوری را به سلاح‌های پیشرفته‌ای که به آن نیاز دارند مجهز سازد.

الجربا گفت که کمک‌های نظامی به مخالفان سوری با سلاح‌های پیشرفته ظرف چند هفته آتی عملا صورت خواهد گرفت.

رئیس ائتلاف مخالفان سوریه تاکید کرد: آمریکایی‌ها به میزان 90 درصد قانع شدند که باید حمایت نظامی از مخالفان سوریه به عمل آورند.

این مقام مخالف در ادامه گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس خواهان برگزاری نشستی فوق‌العاده برای شورای اتحادیه عرب شدند تا در آن مسأله اعطای کرسی سوریه به این ائتلاف مورد بررسی قرار بگیرد.

وی عنوان داشت که به کشورهای حامی ائتلاف مخالفان سوریه که به نفع این پیشنهاد رای می‌دهند پیشنهاد داده تا سفارت سوریه را به ائتلاف مخالفان تحویل دهند.

الجربا با بیان اینکه برای سومین بار جهت تصدی پست ریاست ائتلاف مخالفان سوریه نامزد نخواهد شد، اظهار کرد که بدین ترتیب بازی انتخاباتی را رها خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که در صورت شکست و پیروزی برای تصدی ریاست ائتلاف مخالفان سوریه از این ائتلاف خارج شوند نمی‌توانند مجددا به این ائتلاف بازگردند.

انتهای پیام

کد N296895

وبگردی