آفتاب

کوهکن: ورود زود هنگام به عرصه انتخاباتی به کشور لطمه می‌زند

کوهکن: ورود زود هنگام به عرصه انتخاباتی به کشور لطمه می‌زند

دبیر جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس گفت: ورود زود هنگام افراد و جناح‌های سیاسی به انتخابات به مردم و کشور لطمه می‌زند.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان این که تجربه نشان داده است که هر بار وارد فضای انتخابات می‌شویم بسیاری از کارها و برنامه‌های کشور نیمه تمام رها می‌شود، اظهار کرد: از نظر ما ورود زود هنگام به عرصه انتخابات اشکال دارد، زیرا این مسئله به کشور لطمه وارد می‌کند.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این که باید در موعد زمانی خاص خودش وارد بحث انتخابات شد، افزود: در آن زمان همه جناح‌ها، افراد و گروه‌های سیاسی باید در انتخابات شرکت و تنور آن را گرم کنند که این به نوبه خود سبب بالا رفتن میزان مشارکت سیاسی مردم می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: اکنون بحث‌های مهم تری است که باید به آن‌ها پرداخت و آن هم مسئله اقتصاد است.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات و بیماری‌های اقتصاد مربوط به بحث‌ها‌ی مدیریتی و فرهنگ اقتصادی مردم است که در برخی زمان‌ها، برداشت‌ آن‌ها با دولت در یک مسیر نبوده است.

کوهکن با بیان این‌که مقام معظم رهبری دراین شرایط بحث اقتصاد مقاومتی و فرهنگ را مطرح کردند که کاملا این دو با هم ارتباط دارند، افزود: باید با فرهنگ سازی برای مردم این گونه تببن کرد که نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی به نفع آن‌ها وکشور خواهد بود.

انتهای پیام

کد N296883

وبگردی