آفتاب
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

امام خمینی(ره) احیا کننده دین اسلام بود

امام خمینی(ره) احیا کننده دین اسلام بود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) تمام عمر خود را در راه دین اسلام صرف کردند، گفت: امام خمینی(ره) احیا کننده دین اسلام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، حجت‌الاسلام محرمعلی فراشی امروز در دومین جلسه ستاد گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در سنندج، اظهار کرد: امام خمینی (ره) تمام عمرشان را در راه دین اسلام صرف کردند.

وی با اشاره اینکه امام خمینی(ره) منادی دین اسلام بود، افزود: جمهوری اسلامی که ایشان بنا نهادند یک مدل ایده آل برای دیگر کشورهای اسلامی جهان شد.

فراشی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) دین اسلام را در جهان تجدید حیات دوباره ای بخشید، عنوان کرد: امام خمینی(ره) احیاکننده دین اسلام بود.

وی اعلام کرد: در شرایطی که در عصر حاضر، دین اسلام در جهان به سمت انزوا کشیده می شد، معمار کبیر انقلاب با نظام جمهوری اسلامی ایران جهانیان را متحیر کرده و دل ملت های مسلمان را شاد کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با عنوان اینکه امام خمینی(ره) در دنیای اسلام به عنوان یک شخصیت بسیار برجسته شناخته می شود، تصریح کرد: آن حضرت در جهان موجب پدید آمدن انقلابی عظیم شدند و دنیا را با رهنمودهای خویش دگرگون کردند.

وی با اشاره به ضرورت تبیین بیشتر بنیان های فکری امام خمینی(ره) در جامعه اسلامی ایران، ذکر کرد: با برگزاری نشست هایی با محوریت زندگانی و ویژگی های شخصیتی امام(ره)، می توان بیشتر در راستای شناخت این شخصیت بزرگوار در جامعه گام برداشت.

فراشی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: دهم خرداد ماه جاری مراسم اربعین درگذشت ماموستا مجتهدی، امام جمعه فقید شهر سنندج در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

وی در پایان ماموستا مجتهدی را مشعل دار وحدت عنوان کرد و یادآور شد: فقدان ایشان ضایعه ای بسیار دردناک برای مردم کردستان بود و انتخاب جایگزین برای ایشان بسیار مشکل است.

همچنین در جلسه نماینده مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در خصوص برنامه های این نهاد در راستای گرامیداشت سالروز وفات امام خمینی(ره)، عنوان کرد: در مدارس علوم دینی تحت پوشش این مرکز برنامه هایی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب برگزار می شود.

انتهای پیام

کد N296411

وبگردی