آفتاب

طاهرنژاد: مردم درانتخابات گذشته دست رد بر سینه تیم مذاکره کننده قبلی زدند

طاهرنژاد: مردم درانتخابات گذشته دست رد بر سینه تیم مذاکره کننده قبلی زدند

تهران-ایرنا- عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید به طور مداوم با مردم در ارتباط باشند؛ در این صورت متوجه می شوند که اگر مذاکرات هسته ای دولت گذشته مورد تایید مردم بود در انتخابات 24 خرداد دست رد به سینه آنها نمی زدند.

یدالله طاهرنژاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره درخواست برخی نمایندگان برای برگزاری مناظره میان مقام های سابق و فعلی تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: محصول کار تیم مذاکره کننده قبلی برای ملت روشن است و نیازی به تبیین دوباره ندارد.

وی ادامه داد: کشورمان در طول سال های گذشته به واسطه دیپلماسی دولت گذشته قفل شده و اقتصاد کشور به سمت غیر شفاف شدن و متاثر از رانت ها پیش رفت.

طاهرنژاد افزود : با توجه به عملکرد اشتباه مقام های سابق، اعتماد مردم نسبت به ساختار دولت گذشته از بین رفت، بنابراین با توجه به چنین تبعات منفی بر جای مانده از گذشته ، برگزاری مناظره جز سرافکندگی برای تیم مذاکره کننده قبلی حاصل دیگری به همراه نخواهد داشت.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید به صورت مداوم با مردم در ارتباط باشند؛ در این صورت متوجه می شوند که اگر مذاکرات دولت گذشته مورد تایید مردم بود در انتخابات 24 خرداد دست رد به سینه آنها نمی زدند.

این نماینده پیشین مجلس ادامه داد: چرا برخی از نمایندگان مجلس دنبال رقم زدن اتفاقی هستند که به مصالح و منافع ملی لطمه وارد کند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی همچنین گفت: مذاکرات هسته ای پشت درهای بسته صورت می گیرد و ممکن است افشای برخی مسائل در محافلی مانند مناظره با مصالح ملی مخالف بوده و به ادامه مذاکرات لطمه بزند.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ابرازامیدواری کرد بخشی از نمایندگان مجلس که به هر بهانه سعی می کنند دولت را به چالش بکشند به عواقب ناشی از تصمیم گیری های خود بیندیشند.

به گزارش ایرنا هفته گذشته حدود 100 نماینده مجلس در نامه ای خواهان حضور تیم مذاکره کننده قبلی به همراه تیم مذاکره کننده فعلی در صحن مجلس شده اند.

سیام(4)**م.ش**1449
کد N295338

وبگردی