آفتاب
در بدو ورود به بیروت؛

سفیر جدید کشورمان با وزیر خارجه لبنان دیدار کرد

سفیر جدید کشورمان با وزیر خارجه لبنان دیدار کرد

محمد فتحعلي سفير جديد جمهوري اسلامي ايران در بيروت در بدو ورود به لبنان با جبران باسيل وزير خارجه لبنان ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسليم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فتحعلي سفير جديد جمهوري اسلامي ايران در بيروت در همان روز ورود به لبنان با جبران باسيل وزير خارجه لبنان ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسليم کرد.

جبران باسيل در اين ديدار با اشاره به روابط ممتاز دو كشور ايران و لبنان اظهارا داشت زمينه براي رشد و توسعه اين روابط در كليه زمينه ها وجود داشته و وزارت خارجه لبنان از هرگونه اقدامي براي گسترش اين همكاري ها دريغ نخواهد ورزيد.

وزير خارجه لبنان با اشاره به مذاكرات هسته اي جمهوري اسلامي ايران با مجموعه كشورهاي 5+1 و تاثير مثبت آن بر لبنان و ديگر كشورهاي منطقه ابراز اميدواري كرد اين مذاكرات در سريع ترين زمان ممكن به نتيجه نهايي برسد.

محمد فتحعلي سفير جديد جمهوري اسلامي ايران در لبنان نيز با اشاره به روابط عميق و تاريخي دو ملت ايران و لبنان اظهار داشت: نقطه تمايز لبنان با ديگر كشورهاي منطقه همزيستي مسالمت آميز پيروان اديان و طوايف مختلف با يكديگر، تنوع جريان هاي سياسي و مقاومت در مقابل اشغالگري و زورگويي هاي رژيم غاصب صهيونيستي است و جمهوري اسلامي ايران همچون گذشته تلاش خواهد كرد ارتباط مستمري با همه طوايف و جريان هاي سياسي لبنان داشته باشد.

کد N295138

وبگردی