آفتاب
نوری المالکی:

انتقاد از عملیات الانبار خیانت بزرگی است/ تکیف جنایتکاران را یکسره می کنیم

انتقاد از عملیات الانبار خیانت بزرگی است/ تکیف جنایتکاران را یکسره می کنیم

نخست وزیر عراق امروز در سخنانی اعلام کرد کسانی که از عملیات نیروهای امنیتی عراق در استان الانبار انتقاد می کنند خیانت بزرگی مرتکب می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نوری المالکی نخست وزیر عراق امروز دستور داد که از فعالیت شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای که از ارتش و گروه های امنیتی عراق انتقاد می کنند، جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان این مطلب افزود: رسانه هایی که از عملیات نیروهای ارتش عراق در استان الانبار انتقاد می کنند خیانت بزرگی مرتکب می شوند و دستگاه های ذیربط باید در این زمینه رسانه ها را کنترل کنند.

نخست وزیر عراق اظهار داشت: مواضع برخی سیاستمداران درباره عملیات استان الانبار شرم آور است. برخی شخصیتهای سیاسی به خاطر همکاری با تروریستها اشتباه بزرگی مرتکب شدند.

وی خاطرنشان کرد: نبرد با قاتلان و جنایتکاران در شهرهای الرمادی و فلوجه را نهایی خواهیم کرد. نوری المالکی در بخش دیگر سخنان خود بر تامین امنیت زائران امام موسی کاظم (ع) تاکید کرد.

مالکی درباره انتخابات پارلمانی عراق نیز گفت: این انتخابات بهترین عملیاتی بود که در منطقه عربی انجام شد و همه نیز بر این موضوع شهادت دادند.

نخست وزیر عراق تصریح کرد: رای دهندگان، پیروز و بازنده انتخابات پارلمانی را تعیین کردند و باید با آرامش نتایج انتخابات را پذیرفت.

 

 

کد N295064

وبگردی