آفتاب
در گفتگو با مهر اعلام شد؛

فراکسیون اعتدال در مجلس تشکیل نمی شود/ تشکیل شورای شش نفره برای تعامل با دولت

فراکسیون اعتدال در مجلس تشکیل نمی شود/ تشکیل شورای شش نفره برای تعامل با دولت

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراکسیون رهروان از نظر کمیت فراکسیونی تاثیرگذار است گفت: در راستای جلوگیری از ایجاد شائبه شکاف در کمیت فراکسیون رهروان، فراکسیون اعتدال تشکیل نخواهد شد.

کمال الدین پیرموذن در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: مقرر شد به منظور جلوگیری از ایجاد شکاف در کمیت فراکسیون رهروان، فراکسیون جدید اعتدال تشکیل نشود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون رهروان از نظر کمیت فراکسیون تاثیرگذاری است و از نظر فکری نیز به دولت نزدیک است بنابراین مقرر شد جهت جلوگیری از انشعاب این فراکسیون و کاهش تعداد آن نه تنها فراکسیون اعتدال تشکیل نشود بلکه تشکیل جلسات مجزا نیز ندهد تا شائبه شکاف در کمیت فراکسیون رهروان ایجاد نشود.

وی با بیان این که فراکسیون رهروان، فراکسیون سیاسی است که شامل نمایندگان آن با گرایش های اصولگرایی، اصلاح طلبی و اصولگرایی معتدل و مستقل است گفت: شنبه هفته آینده بعد از نماز مغرب و عشاء اعضای مجمع عمومی فراکسیون رهروان تشکیل جلسه خواهند داد و از نمایندگانی که تمایل داشته باشند برای حضور در هیات رئیسه نامزد می شوند و نمایندگانی که رای لازم را کسب کنند با عنوان فهرست فراکسیون رهروان به صحن مجلس برای انتخابات هیات رئیسه معرفی خواهند شد.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:مقرر شد 6 نفر از نمایندگان اصلاح طلب مجلس تحت عنوان شورا، تعامل مستمر با دولت داشته باشند تا تعامل و روابط دولت و مجلس افزایش یابد.

 

کد N294364

وبگردی