آفتاب

تاکید اسماعیلی بر ارتقاء نظم و انضباط اداری در حوزه‌های مختلف

تاکید اسماعیلی بر ارتقاء نظم و انضباط اداری در حوزه‌های مختلف

دومین نشست شورای برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران در سال جاری با حضور کلیه اعضاء و به ریاست غلامحسین اسماعیلی با موضوع نظم و انضباط اداری برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک اعیاد رجبیه و با بیان روایتی از حضرت امیر(ع) رعایت بیش از پیش نظم و انضباط و اهتمام لازم در جهت رعایت حقوق مردم را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در خصوص سرنوشت قوم شعیب، اظهار کرد: کم‌فروشی و نقصان در اعطاء حقوق مردم به آنان موجب نزول عذاب الهی و هلاکت قوم شعیب شد.

وی ادامه داد: کم فروشی، اختصاص به اصناف و بازاریان ندارد و چنانچه هر یک از افراد در امور محوله کوتاهی کند مصداق کم‌فروشی بوده و در برابر اعمال خویش مسئول خواهد بود.

رییس کل دادگستری همچنین با اشاره به شأن و موقعیت قضات محترم و انتظاری که جامعه از آنان دارد، گفت: همکاران محترم قضائی باید در ابعاد مختلف اخلاقی، رفتاری، عملی و علمی الگو بوده پیش از دیگران به رعایت انضباط در وقت و حقوق مردم اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: در آینده همکاران قضایی که در این زمینه تقید بیشتری دارند و با حضور به موقع و به ویژه مازاد بر وقت اداری در جهت رسیدگی به دعاوی مطروحه ایثارگرانه رفتار می‌کنند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در خصوص موضوع نظم و انضباط ورود و خروج همکاران قضایی و اداری در سطح دادگستری استان تهران تعدادی از حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را به اجمال مطرح کردند که پس جمع‌بندی مطالب مطروحه، حسب مورد تصمیاتی نیز اتخاذ شد.

انتهای پیام

کد N294197

وبگردی