آفتاب

صالحی: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد هیچ اتفاقی نمی‌افتد

صالحی: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد هیچ اتفاقی نمی‌افتد

معاون رئیس جمهور گفت: اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه نرسد هیچ اتفاقی نمی افتد بلکه غربی ها در معرض افکار عمومی پاسخی برای گفتن نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا ) منطقه آذربایجان شرقی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب اظهار کرد: ما از گردنه‌های خطرناک با درایت مقام معظم رهبری و کوشش مسئولان و حمایت مردم با سربلندی عبور خواهیم کرد.

علی اکبر صالحی پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی را مدیون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: انسان زمانی انسان کامل است که از رهنمودهای حیات طیبه خود برخوردار باشد و امام راحل ما حیات طیبه ما بودند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ‌در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراجع و علمای ما ستون‌هایی هستند که توانسته‌اند اسلام عزیز را که همان اسلام جعفری است، حفظ و صیانت کنند و اسلام واقعی را به دنیا نشان دهند.

علی اکبر صالحی با اشاره به دغدغه بعضی‌ها در خصوص مسائل هسته‌ای کشور اظهار کرد: مملکت ما مملکت تضارب آراست و فضای نقد و انتقاد به خوبی فراهم است و اتفاقاً همین نقادی و چندصدایی باعث انتخاب راه بهتر می شود اما چارچوب موضوع هسته‌ای دقیقاً تحت نظارت مقام معظم رهبری است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی اظهار کرد: ما با تحمل جنگ تحمیلی ، تحریم و فشار دشمنان عزتمندتر و قدرتمندتر شده ایم و جوانان پاک ایرانی از این عزتمندی صیانت خواهند کرد.

صالحی با بیان اینکه تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم گفت: مطمئن باشید غنی سازی بصورت موقت شش ماه متوقف شده است و به هنگام نیاز دوباره قابل راه اندازی است.

انتهای پیام

کد N293751

وبگردی