آفتاب
الجزیره گزارش داد؛

نگرانی نهادهای حقوق بشر از تبلیغات ضد اسلامی در واشنگتن

نگرانی نهادهای حقوق بشر از تبلیغات ضد اسلامی در واشنگتن

انجام تبلیغات ضد اسلامی جدید بر روی اتوبوس های شهر واشنگتن سبب نگرانی نهادهای حقوق بشر از افزایش تحرکات علیه مسلمانان در این شهر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، به تازگی بر روی 20 دستگاه اتوبوس در شهر واشنگتن تبلیغاتی چاپ شده که از دولت آمریکا می خواهد کمک به کشورها و نهادهای متعلق به مسلمانان را متوقف کند.

در این تبلیغات تصویر "آدولف هیلتر" رهبر آلمان نازی در دوران جنگ جهانی دوم، که به داشتن روحیات ضد یهودی مشهور است با فردی به نام "حاج امین الحسینی" یک رهبر فلسطینی که بعدها به عنوان مفتی اعظم بیت المقدس برگزیده شد، دیده می شود.

این تبلیغات از سوی نهادی به نام "دفاع از آزادی های آمریکایی" (AFDI) انجام شده و گویا قرار است بر روی تعداد بیشتری از اتوبوس های شهر واشنگتن انجام شود.

انتشار این تبلیغات در این حجم گسترده موجب شده تا برخی از نهادهای حقوق بشری در مورد تاثیر آن بر روی روحیه مردم آمریکا ابراز نگرانی کنند.

به گزارش مهر، صهیونیستها نفوذ بسیار زیادی در آمریکا داشته و اغلب سیاستمداران این کشور تحت تاثیر لابی قدرتمند آیپک که توسط صهیونیستهای ثروتمند اداره می شود قرار دارند از همین رو به راحتی می توانند اقداماتی برنامه ریزی شده علیه مسلمانان و به ویژه کشورهایی که با رژیم اسرائیل منخالف هستند انجام دهند.

کد N293621

وبگردی