آفتاب
دادستان کل کشور در مجلس/1/:

در پرونده 3 هزار میلیارد تومانی 7 نماینده در مظان اتهام بودند که تبرئه شدند

در پرونده 3 هزار میلیارد تومانی 7 نماینده در مظان اتهام بودند که تبرئه شدند

دادستان کل کشور گفت: شش، هفت نفر از نمایندگان مجلس که در پرونده فساد 3 هزار میلیارد در مظان اتهام قرار داشتند، مورد تحقیق قرار گرفتند ولی به دلیل وجود نداشتن یکی از سه عنصر مادی، قانونی و معنوی که از عناصر اصلی متهم کردن یک فرد است،‌ در مراحل مختلف رسیدگی تبرئه شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، دادستان کل کشور با حضور در جلسه علنی صبح امروز(چهارشنبه) مجلس در خصوص پرونده‌های فساد اقتصادی به ویژه پرونده موسوم به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس گزارش داد.

محسنی‌اژه‌ای با ابراز امیدواری نسبت به رفع خلا‌ها و کمبودها در قوای مختلف برای برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: لزوم مبارزه با مفاسد اداری، مالی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست. اگر فساد سیاسی و مالی دست در دست هم دهند، می‌توانند برای نظام اسلامی گرفتاری‌های جدی به وجود آورند. اگر فساد نهادینه شود و گسترش یابد قطعا عدالت که یکی از اهداف مهم نظام اسلامی است، محقق نمی‌شود. مبارزه با فساد زمان‌بر و هزینه‌بر است اما همه دست‌اندرکاران مبارزه با فساد از جمله قوه قضائیه آماده تحمل این سختی و پرداخت هزینه آن هستند.

ادامه دارد...

کد N293596

وبگردی