آفتاب
اخبار امنیتی عراق/

تسلط نیروهای امنیتی بر منطقه اللهیب در فلوجه/انفجار دو خودرو بمبگذاری شده در بابل

تسلط نیروهای امنیتی بر منطقه اللهیب در فلوجه/انفجار دو خودرو بمبگذاری شده در بابل

تسلط ارتش عراق بر منطقه اللهیب در فلوجه در استان الانبار و زخمی شدن دست کم هفت نفر بر اثر انفجار دو خودرو بمبگذاری شده از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، منابع امنیتی عراقی اعلام کردند: نیروهای امنیتی عراقی در الانبار موفق به آزادی منطقه اللهیب در الکرمه در شرق فلوجه شده اند.

از سوی دیگر فرماندهی عملیات صلاح الدین اعلام کرد: پلیس استان صلاح الدین سه مظنون تروریستی را در شهر تکریت بازداشت کرده است. نیروهای امنیتی عراقی در الطوز و الشرقاط نیز شش مظنون تروریستی را بازداشت کردند.

احمد الدلیمی استاندار الانبار نیز گفت: ارتش عراق طی عملیاتی گسترده در مناطق الضباط، الحوز، خیابان60، الحمیره در مرکز و جنوب الرمادی که با پوشش هوایی انجام شد تعدادی از تروریستهای داعش را به هلاکت رساند.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان بابل عراق اعلام کرد: بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در شهر اسکندریه در شمال بابل شش نفر زخمی شدند. قبل از این انفجار دیگری دربابل رخ داده بود که یک نفر زخمی شده بود.

در منطقه العامریه فلوجه ارتش 38 داعشی را به هلاکت رساند و ادوات متعلق به آنها را منهدم کرد. در منطقه القائم در الانبار ارتش عراق یکی از سرکرده های داعش را بازداشت کرد.

پایگاه السومریه از کشته شدن یک پلیس عراقی بر اثر انفجار بمب در جنوب بغداد خبر داد. یک عامل انتحاری که قصد حمله به نیروهای امنیتی در فلوجه را داشت کشته شد.

کد N293308

وبگردی