آفتاب
معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با مهر:

دولت در فراکسیون بندی های مجلس دخالت نمی کند/ رهروان و اصلاح طلبان رابطه خوبی با دولت دارند

دولت در فراکسیون بندی های مجلس دخالت نمی کند/ رهروان و اصلاح طلبان رابطه خوبی با دولت دارند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت هیچ دخالتی در فراکسیون بندی های سیاسی مجلس نمی کند، اظهار داشت: فراکسیون رهروان رابطه خوبی با دولت دارد و از هر فراکسیونی که حمایت بیشتری از دولت کند، تشکر می کنیم.

مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص تشکیل فراکسیون حامیان دولت در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت هیچ دخالتی در فراکسیون بندی های سیاسی مجلس ندارد. دولت یازدهم روابط خوبی با فراکسیون رهروان داشته و اکثریت نمایندگان علاقه مند به همکاری با دولت هستند به ویژه فراکسیون اقلیت اصلاح طلب که تا امروز همکاری خوبی با دولت داشته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: فراکسیون رهروان نیز تا امروز همکاری خوبی با دولت داشته و جلسات متعددی با وزرا برگزار کرده است، من بارها در فراکسیون رهروان شرکت کردم و مقرر شده دوشنبه ها وزیران برای پاسخ سئوالات نمایندگان در فراکسیون رهروان ولایت حضور یابند.

انصاری تصریح کرد: بنده به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور تلاش می کنم تعامل حداکثری با نمایندگان، فراکسیون ها و کمیسیون های مختلف داشته باشم.

وی با تاکید بر اینکه دولت به گرایش های سیاسی در مجلس احترام می گذارد، گفت: در فراکسیون اقلیت اصولگرایان هم با دوستانی تعامل و ارتباط داریم .

انصاری ادامه داد: طبیعی است که دولت از نمایندگانی که تعامل و همفکری بیشتری داشته باشند تشکر ویژه داشته باشد. ما خوشحال می شویم که همه فراکسیون های مجلس با دولت تعامل و همکاری داشته باشند زیرا به تعامل و همکاری دو قوه ختم می شود.

انصاری اظهار داشت: طبیعی است که دولت از هر فراکسیونی که حمایت بیشتری از قوه مجریه داشته باشد تشکر بیشتری خواهد داشت اما این بدان معنا نیست که دولت در فراکسیون بندی های داخلی مجلس دخالت کند.

 

 

کد N292328

وبگردی