آفتاب

نامزد انتخابات سوریه: اسد در زمینه مبارزه با تروریسم موفق بوده است

نامزد انتخابات سوریه: اسد در زمینه مبارزه با تروریسم موفق بوده است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه ضمن تایید اقدامات بشار اسد در زمینه مبارزه با تروریسم مدعی شد که اسد در زمینه اصلاحات مدیریتی در سوریه موفق نبوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، حسان نوری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه در گفت‌وگویی مطبوعاتی تاکید کرد: ما باید بر موضوع جامعه مدنی که نقش مهمی را در مرحله آتی خواهد داشت متمرکز شویم. همچنین مساله امنیتی باید اصلاح شود و موضوع بازداشت‌های کورکورانه نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: دیدگاه‌های من در خصوص برخورد با موضوع اقتصادی، مدیریتی و اجتماعی با دیدگاه‌های دیگر نامزدها و از جمله بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه تفاوت دارد.

نوری مدعی شد: نظام کنونی به خاطر روی باز نشان دادن به ترکیه در زمینه اقتصادی، مرتکب اشتباهات زیادی شده است. من اقدامات بشار اسد در خصوص ریشه کن کردن تروریسم را تایید می‌کنم اما از نظر من وی در مساله اصلاح مدیریتی موفق نبوده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم کاهش برخی اختیارات ریاست جمهوری گفت: ما نیاز مبرمی به بازسازی ساختار موسسات و مدیریت کل کشور داریم.

نوری ضمن متهم کردن برخی موسسات دولت به طرفداری از یکی از نامزدهای انتخابات گفت، وزارت بهداشت از اسد حمایت می‌کند در حالی که نباید دست به چنین اقدامی بزند.

وی گفت: روش مقاومت همان روش درست برای مرحله آتی است که دمشق هیچ گاه از آن دست برنداشته است.

انتهای پیام

کد N292192

وبگردی